De extention voor Whapsapp stuurt direct een bericht naar de ontvangers bij het posten van een post. In tegenstelling tot de e-mailberichten middels een crontab.
Ik denk dat het te complex is om de Whatsapp extention om te bouwen zodat het werkt als het versturen van e-mails.
Omdat de extention zo werkt, gebeurt er 1 a 3 seconden niets na een post (op de achtergrond maakt hij verbindingen met een *.whatsapp.net server). Is er een extention, of een andere optie om 'animatie' weer te geven na het posten van een berichten. Zo'n zelfde 'animatie' als ik de cache leeg via het beheerpaneel na het klikken op Ja?
Of moet ik zelf wat maken met ajax?
Wait over....
Re: Wait over....
Ik hoop dat je de extensie nog niet live hebt draaien, want als wij het over de zelfde hebben zit de extensie nog maar in de ontwikkelingsfase [DEV]. Bedoel je zoiets als: https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... indicator/?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bedoelde eigenlijk om gebruik te maken van de default loading.gif (zie nu dat het ook wel zoiets is, maar hoopte met één edit het aan de posting toe te kunnen voegen)
Je bedoelt of ik 'Whatsapp' live hebt draaien? Draait nu in mijn simulatie omgeving, maar was wel het plan om het live te zetten. Heb wat timer opties verwijderd, waardoor het wat sneller is. En een aparte template aangemaakt voor korte berichten en een NL language toegevoegd.
Code: Selecteer alles
#loading_indicator {
background: #000000 url("images/loading.gif") center center no-repeat;
border-radius: 5px;
display: none;
opacity: 0.8;
margin-top: -50px;
margin-left: -50px;
height: 50px;
width: 50px;
position: fixed;
left: 50%;
top: 50%;
z-index: 51;
}
Oké, daar durf ik niets over te zeggen. Ben niet echt een programmeur of zo, weet niet welke code er nog meer bij komt kijken. Misschien dat iemand anders het weet, anders misschien op phpbb.com proberen: https://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=461 Ben daar ook al paar keer goed geholpen.Brammetje schreef:Bedoelde eigenlijk om gebruik te maken van de default loading.gif (zie nu dat het ook wel zoiets is, maar hoopte met één edit het aan de posting toe te kunnen voegen)Code: Selecteer alles
#loading_indicator { background: #000000 url("images/loading.gif") center center no-repeat; border-radius: 5px; display: none; opacity: 0.8; margin-top: -50px; margin-left: -50px; height: 50px; width: 50px; position: fixed; left: 50%; top: 50%; z-index: 51; }
Ja die bedoelde ik, zeker [DEV] versies zou ik niet op een live omgeving draaien. Je weet niet of ze veilig en stabiel zijn, daarbij kan er nog veel veranderen aan de extensie voor er een stabiele versie wordt uitgebracht [BETA] of [RC]. Zelfs beta-versies zijn nog afgeraden te gebruiken, bij RC zou je ze al kunnen gebruiken. Maar het beste is om te wachten tot extensies zijn goedgekeurd door phpbb.com, iedere code lijn wordt namelijk nagekeken en er is ook een team die de extensies test op een test forum. Het is dus alleen afgeraden, wat jij ermee doet is natuurlijk je eigen beslissing.Brammetje schreef:Je bedoelt of ik 'Whatsapp' live hebt draaien? Draait nu in mijn simulatie omgeving, maar was wel het plan om het live te zetten. Heb wat timer opties verwijderd, waardoor het wat sneller is. En een aparte template aangemaakt voor korte berichten en een NL language toegevoegd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen