Men heeft geen idee hoe groot hun bestanden soms zijn.
Of is er nog een makkelijkere manier om foto's op het forum te plaatsen.
Gebruik nu Postimage, maar men is niet zo gecharmeerd van de contact advertenties

Bedankt David,David schreef:Bekijk dit onderwerp eens, gaat om soort gelijke vraagDe extensie die ik daar noem is nog in ontwikkeling, dus nog niet af en niet gevalideerd.
Het is ook een extensie in ontwikkeling, dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat hij nog niet goed functioneert. Lees dit wiki artikel anders even door.Hartenheer schreef:Bedankt David,David schreef:Bekijk dit onderwerp eens, gaat om soort gelijke vraagDe extensie die ik daar noem is nog in ontwikkeling, dus nog niet af en niet gevalideerd.
Ik heb hem op de server geplaatst, maar zie niets bij de extenties staan.
Heb hem herbenoemd, en de map gemaakt.
composer.json
in dit geval is de eerste map de "vendor name": davidiq
en de tweede map de "extension name": reimg
. Heb je de mappen goed genoemd en in de juiste map gezet?Beste advies is om BETA, RC, versies niet te gebruiken op een live forum zolang ze niet gecontroleerd zijn, ze kunnen idd niet af zijn en werken soms half of er ontbreken functies, kunnen wel af zijn maar vormen een risico op de veiligheid (veiligheidslekken).Hartenheer schreef:Helaas is deze proef extentie niet werkend te krijgen
Weinig alternatieven, dus je gaat toch proberen.Theriddler schreef:Beste advies is om BETA, RC, versies niet te gebruiken op een live forum zolang ze niet gecontroleerd zijn, ze kunnen idd niet af zijn en werken soms half of er ontbreken functies, kunnen wel af zijn maar vormen een risico op de veiligheid (veiligheidslekken).Hartenheer schreef:Helaas is deze proef extentie niet werkend te krijgen
het gebruik op een live forum is altijd op eigen risico
Ik zou (helaas) gewoon even wachten tot hij in de extensie database staat dan weet je zeker dat hij zou moeten werken.
Wanneer je denkt een fout gevonden te hebben in de extensie kun je dit altijd kenbaar aan de auteur maken in het daarvoor bestemde support topic van die extensie op phpbb.com.