Onderwerpen te zien onder categorieen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Onderwerpen te zien onder categorieen

Bericht door Hartenheer » 27 sep 2016, 09:58

Had het al een paar dagen eerder gevraagd, en vond het al vreemd dat er helemaal geen reactie op was.
Waarschijnlijk vergeten op bevestigen te drukken :oops:



Is het mogelijk dat de onderwerpen direct onder de categorieën te zien zijn, zonder die eerst te hoeven openen.
Het gaat me voornamelijk om de Evenementen/beursen/opendagen topic.

Het zou prachtig zijn als ze een evenement aankondigen en het gelijk zichtbaar op het forum te zien zou zijn.

Of is er een ander manier voor.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Onderwerpen te zien onder categorieen

Bericht door Jim » 27 sep 2016, 11:39

Daar zal je een extensie voor nodig hebben, want standaard met phpBB is er altijd de verdeling: Categorie -> Forum -> Onderwerp en het is niet mogelijk om een van die schakels te verwijderen.

Wat je wel zou kunnen doen (en dit is een beetje een omweg) is de Recent Topics extensie gebruiken om de laatste onderwerpen te laten zien bovenaan het forumoverzicht. Vervolgens zet je de Recent Topics bij alle forums behalve het Evenementenforum uit onder de foruminstellingen bij de Forums tab. Dan hou je als het goed is een lijstje met topics uit je Evenementenforum over helemaal bovenaan je forum. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Onderwerpen te zien onder categorieen

Bericht door Hartenheer » 27 sep 2016, 15:46

Bedankt voor je reactie.

Ik heb al een gedeelte recente topics.
Maar het gaat met eigenlijk alleen om het gedeelte Evenementen/beursen/opendagen in het zonnetje te zetten.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Plaats reactie