PCF-Bot

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

PCF-Bot

Bericht door Abraham54 » 09 aug 2016, 10:14

  • Adres van je forum: http://www.piepcomp.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.1.9

    Op verzoek van Ger heb ik een nieuw topic gestart.

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Speciale groep aangemaakt.
    Wat is het probleem?
Het gaat om PCF-Bot en die heb ik nu zijn eigen groep gegeven en PCF_Bot daarin geactiveerd en verwijderd uit waar PCF-Bot oorspronkelijk was geregistreerd.

Als je een nieuwe groep aanmaakt, heb je de mogelijkheid om aan te geven of de Legenda wel of niet gebruikt moet worden, benevens of meldingen in Leden en Het Team wel of niet gedaan moeten worden.
Ik heb dus alle opties uitgevinkt maar PCF-Bot wordt nog steeds bij Leden vermeld.


Overzicht Leden:
Afbeelding

Beheer groepen:

Afbeelding

Gebruikers-gedefinieerde groepen:
Afbeelding
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: PCF-Bot

Bericht door Jim » 09 aug 2016, 10:27

Je kan in phpBB niet zonder een extensie of codeverandering leden verbergen uit de ledenlijst. De legenda optie die je uitgevinkt zorgt er alleen voor dat de groep niet wordt weergegeven in de legenda op de indexpagina onder de Wie is Online? informatie. Dat verbergt niet de groepsleden zelf en heeft ook niks met de ledenlijst te maken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: PCF-Bot

Bericht door Abraham54 » 09 aug 2016, 10:31

PCF-Bot is ook zodanig ingesteld dat zijn aanwezigheid niet openbaar is.
Maar goed - dan moet ik er vrede bij hebben, dus Jim, dan voor jouw bijdrage.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: PCF-Bot

Bericht door Ger » 09 aug 2016, 10:32

Het enige wat je kunt aangeven qua wel/niet weergeven zijn:
- Groep weergeven in de legenda
- Groep weergeven op de teampagina

Ik zie de groep inderdaad niet vermeld in de legenda. Het team kan ik niet zien omdat ik geen account heb, maar ik neem aan dat dit ook goed zit?

Jij hebt het over "benevens of meldingen in Leden". Waar zie je dat? Ik ken die optie niet en zie het ook niet op je screenshots. Elk lid wordt naar mijn weten weergegeven in de ledenlijst. Er is mij geen optie bekend om een lid NIET weer te geven in de ledenlijst.
Waarom wil je dat?

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: PCF-Bot

Bericht door Abraham54 » 09 aug 2016, 11:00

De eerste afbeelding betreft Leden!

Ik heb er nu vrede mee, want ik heb ondertussen PCF-Bot zich laten voorstellen.

Wat ik weer wel vreemd vind, is dat ondanks staat aangegeven dat PCF-Bot geen PB's kan ontvangen, kan je in het prrofiel van PCF-Bot zowel een PB kan versturen alsook e-mail kan versturen.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: PCF-Bot

Bericht door Kevin » 16 aug 2016, 03:27

Versturen en ontvangen van pb's zijn 2 verschillende permissies. Als je versturen ook uitschakelt ben je waar je zijn wil lijkt me.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie