Hoeveel online

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Hoeveel online

Bericht door Hartenheer » 16 dec 2015, 15:07

  • Adres van je forum: http://aquarium-zeewaterforum.info
    phpBB versie: 3.1.6
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Extentie Nv who was here toegevoegd.
    Wat is het probleem?
Ik heb de instelling al op
Wie was hier vandaag, en de instelling: Wie was hier de laatste 24 uur gezet

Deze extentie loopt iedere keer vast, of stopt gewoon met tellen.

Is het mogelijk om de oorspronkelijke bezoekers teller op 24 uur te zetten.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door David » 16 dec 2015, 15:22

Je bedoelt dat je de 'wie is online' instelling wilt aanpassen? Dat kan via je beheerderspaneel, onder het tabblad: Algemeen en dan aan je linkerkant Laadinstellingen. Daar vind je een aantal opties o.a. Bekijk online tijdsduur die jij nu volgens mij bedoelt.

Ik zou je probleem wel even bij de maker van de extensie neerleggen, wellicht is het een bug of iets anders. Ik kan het zo niet zeggen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door Hartenheer » 16 dec 2015, 16:03

David schreef:Je bedoelt dat je de 'wie is online' instelling wilt aanpassen? Dat kan via je beheerderspaneel, onder het tabblad: Algemeen en dan aan je linkerkant Laadinstellingen. Daar vind je een aantal opties o.a. Bekijk online tijdsduur die jij nu volgens mij bedoelt.

Ik zou je probleem wel even bij de maker van de extensie neerleggen, wellicht is het een bug of iets anders. Ik kan het zo niet zeggen.
Ik heb net gevonden dat de extentie ondersteuning gesloten is. :( , dat is niet goed.

Ik weet wat je bedoeld dat het via het beheerderspaneel ingesteld kan worden, maar die gaat maar tot 999 minuten.
Ik zou graag 24 uur (1440 minuten} willen instellen.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door Hartenheer » 16 dec 2015, 16:26

David schreef:Je bedoelt dat je de 'wie is online' instelling wilt aanpassen? Dat kan via je beheerderspaneel, onder het tabblad: Algemeen en dan aan je linkerkant Laadinstellingen. Daar vind je een aantal opties o.a. Bekijk online tijdsduur die jij nu volgens mij bedoelt.

Ik zou je probleem wel even bij de maker van de extensie neerleggen, wellicht is het een bug of iets anders. Ik kan het zo niet zeggen.
David, dacht dat jij de vertaler was https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2297986.

Ik kwam op een oude versie voor ondersteuning, maar heb de indruk dat de ontwikkelaar weinig tijd heeft.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door David » 16 dec 2015, 16:38

Klopt, maar extensies vertalen is veel makkelijker dan extensies maken. Test ook niet altijd de extensie als ik hem vertaal, doe het vertalen ook niet alleen maar met twee anderen.

Ik denk trouwens dat het logische is dat er een verschil is tussen de 'wie is er online'en 'wie was hier'. De eerste is actueel, de tweede in het verleden. Weet niet precies hoe het technische werkt, maar dat er verschil inzit is geen fout correct me if I'm wrong
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door Hartenheer » 16 dec 2015, 16:41

David schreef: Ik denk trouwens dat het logische is dat er een verschil is tussen de 'wie is er online'en 'wie was hier'. De eerste is actueel, de tweede in het verleden. Weet niet precies hoe het technische werkt, maar dat er verschil inzit is geen fout correct me if I'm wrong
Helemaal mee eens.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door Hartenheer » 16 dec 2015, 18:30

Maarrrrrrrrrrrrrr, dat geeft nog een antwoord op mijn vraag :mrgreen:

Is het mogelijk om de standaard max tijd aan te passen?
Groeten,
Willem
Afbeelding

TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: Hoeveel online

Bericht door TWEagle » 16 dec 2015, 21:47

mijns inziens wel

ik zou hier kijken

core/who_was_here.php
Afbeelding
To see or to hear

Plaats reactie