Mailing versturen

Plaats reactie
ketelaar

Mailing versturen

Bericht door ketelaar » 27 nov 2015, 13:04

Hallo allemaal,

Ik weet niet of het kan. Maar ik wil eigenlijk dat als iemand een prive bericht krijgt. Of als er een topic aan gemaakt is. De persoon dan een mail op zijn prive mail hier over ontvangt. Zodat mijn forum a. actief blijft. En b. dat iemand ziet dat er activieteit is op zijn of haar topic of profiel...

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen

Groetjes Ketelaar
Laatst gewijzigd door David op 27 nov 2015, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van phpBB Discussie naar 3.1 Support

David
Contacteer:

Re: Mailing versturen

Bericht door David » 27 nov 2015, 13:14

Welkom op phpbb.nl :)

Om welke versie gaat het? Dan kan ik je onderwerp naar het juiste forum verplaatsen.

Wat jij vraagt zit standaard in phpBB, leden kunnen via hun gebruikerspaneel kiezen of ze een e-mail willen krijgen als ze een privébericht krijgen.

Leden kunnen zichzelf abboneren op forums en/of onderwerpen, je kan het via de database forceren. Maar leden kunnen het dan gewoon veranderen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

ketelaar

Bericht door ketelaar » 27 nov 2015, 13:27

Dank je :). Het gaat om versie 3.1.6

Ja dat dacht ik dus ook en dat heb ik al bij mezelf ingesteld staan alleen krijg ik geen mail. En ik hoor van de forum gebruikers dat ze ook geen mail ontvangen.

Ok dus als ik zorg dat ze zich moeten/kunnen abboneren voor de onderwerpen dan krijgen ze wel een mail? Want dat heb ik geloof ik nu uit staan

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 27 nov 2015, 15:00

Ok dus als ik zorg dat ze zich moeten/kunnen abboneren voor de onderwerpen dan krijgen ze wel een mail? Want dat heb ik geloof ik nu uit staan
Als ze geabonneerd zijn en in hun profiel hebben aangeduid dat ze mail willen ontvangen en de mail instellingen juist zijn ingesteld op het forum en je IP adres niet op een spamlist staan dan ontvangen ze een mail ;)

ketelaar

Bericht door ketelaar » 27 nov 2015, 15:40

Bedankt voor de info EL torro. Ik hoorde van mijn man dat er iets op de server verkeerd staat waardoor ik geen mail kan ontvangen dus als dat opgelost is. En ik alles op geabonneerd zet is alles geregeld :). Bedankt voor de info beiden...

Plaats reactie