Update vraag

Plaats reactie
Joost01

Update vraag

Bericht door Joost01 » 02 feb 2015, 16:55

• Adres van je forum: http://www.hpmagicworld.nl
    Event. modificaties op je forum: /
    Wanneer ontstond het probleem? /
    phpBB versie: 3.1.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? /
    Wat is het probleem?
Ik had even een vraag, kan ik deze tutorial aanhouden als ik ga updaten naar 3.1.3 ?
viewtopic.php?f=92&t=59557

Ik wacht even tot het Nederlandse taalpakket er is en de update hier te vinden is maar wil alvast even wat informatie inwinnen vind het altijd nog eng om updates te doen. xD :lol:

En het klopt dat je alles moet verwijderen behalve deze files? :roll:
- config.php
- de map images
- de map files
- de map store
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

David
Contacteer:

Re: Update vraag

Bericht door David » 02 feb 2015, 16:59

Dat zou ik niet doen Joost, je kan het beste de automatische updater gebruiken. Zodra die online staat natuurlijk ;) Dan worden je bestanden netjes bijgewerkt en je behoud eventueel zelf aangebrachte codes in de bron.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Joost01

Bericht door Joost01 » 02 feb 2015, 17:02

David schreef:Dat zou ik niet doen Joost, je kan het beste de automatische updater gebruiken. Zodra die online staat natuurlijk ;) Dan worden je bestanden netjes bijgewerkt en je behoud eventueel zelf aangebrachte codes in de bron.
Aha oké dan ga ik dat doen, blij dat ik dit even navraag niet dat ik fouten maak straks. xD Ik heb me FTP al opdracht gegeven voor een backup, voorlopig wijzig ik ff niks vanaf nu tot alles geupdate is. De database doe ik als het pakket hier online staat. :D

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 02 feb 2015, 17:08

Even off topic, maar hoe kan jij je het veroorloven om je forum weken off line te houden Joost??

Joost01

Bericht door Joost01 » 02 feb 2015, 17:10

El torro schreef:Even off topic, maar hoe kan jij je het veroorloven om je forum weken off line te houden Joost??
Mijn forum was hele tijd inactief zeg maar ik ben opnieuw begonnen het is alleen voor medewerkers op het moment maar ik hoop rond de zomer toch echt te gaan starten na een jaar knutselen aan dit forum komt ook mede door updates die uitgebracht werden. :)

Joost01

Bericht door Joost01 » 05 feb 2015, 21:43

Als ik het goed heb heeft de maker van de stijl die ik gebruik een update uitgebracht, mijn engels is niet zo goed dus ben bang dat ik het verkeerd begrijp.

Moet ik de stijlen PBWoW 3 Master style , Heroes en Wildstar opnieuw downloaden? En dan moet ik denk ik even het forum uitschakelen voor de zekerheid en dan de 3 onderstaande stijlen backuppen vanuit me ftp. En dan alles overschrijven?

Hoe gaat dit in zijn werk eigenlijk voor ik fouten maak vraag ik het maar eventjes na voor de zekerheid kan iemand mij hierin bij staan? :?

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 05 feb 2015, 22:05

Ja er is een update beschikbaar.
Maar de vraag is of jij zelf aanpassingen aan de stijl hebt gedaan, ik denk het wel?

Indien ja moet je de stijl downloaden, uitpakken en alle veranderingen die je gedaan hebt weer doen.

Je hebt wel voor iets complex gekozen zeg, ik wens je veel succes. :roll:

Joost01

Bericht door Joost01 » 05 feb 2015, 22:15

El torro schreef:Ja er is een update beschikbaar.
Maar de vraag is of jij zelf aanpassingen aan de stijl hebt gedaan, ik denk het wel?

Indien ja moet je de stijl downloaden, uitpakken en alle veranderingen die je gedaan hebt weer doen.

Je hebt wel voor iets complex gekozen zeg, ik wens je veel succes. :roll:
Ik heb inderdaad wijzigingen gedaan, zal veel werk weer zijn om terug alles erin te plaatsen maar wat moet dat moet. Leuke klus voor van de week. :D Bedankt voor je uitleg.

Plaats reactie