Kan niet inloggen

Plaats reactie
Aemilius
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 okt 2014, 20:16

Kan niet inloggen

Bericht door Aemilius » 31 okt 2014, 22:50

Hallo,

Een vriend van mij heeft onlangs (gisteren volgens mij) een forum gemaakt met daarbij wordpress als voorpagina. Het is nog niet af, maar ik wil alvast een account aanmaken. Echter kan dit niet, als ik op registreren klik, krijg ik een wit scherm te zien.

Ook als ik op admin wil inloggen krijg ik een wit scherm te zien als ik op inloggen klik.

Het forum is www.fifaforum.nl/forum

Valt dit te veranderen in de instellingen?

Groeten,
Aemilius

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door David » 31 okt 2014, 22:56

Welkom op phpbb.nl :)

Zou je de volgende keer het support template willen gebruiken, wij vragen deze informatie omdat het voor ons nuttige informatie is. Maar goed, is jullie forum nog steeds een schone installatie of zijn er al aanpassingen gedaan aan de code of een extensie geïnstalleerd of dergelijke?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Aemilius
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 okt 2014, 20:16

Re: Kan niet inloggen

Bericht door Aemilius » 31 okt 2014, 22:59

David schreef:Welkom op phpbb.nl :)

Zou je de volgende keer het support template willen gebruiken, wij vragen deze informatie niet voor niets. Maar goed, is jullie forum nog steeds een schone installatie of zijn er al aanpassingen gedaan aan de code of een extensie geïnstalleerd of dergelijke?
Bedankt. Tja, van die informatie, daar heb ik geen verstand van, en ik heb het forum niet gemaakt dus ik heb dat allemaal ook niet geregeld.

Verder weet ik ook niet of er al iets is geïnstalleerd... Je zult nu wel niks kunnen, haha :D.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door David » 31 okt 2014, 23:03

Op basis van deze informatie helaas niet ;) In deze meeste gevallen gaat het om een fout in de php-code, maar als het om een nieuwe schone installatie gaat zonder aanpassingen, kunnen wij die optie uitsluiten. Alleen wordt het er dan niet makkelijker op, dan wordt de fout door iets anders veroorzaakt. Het is dus makkelijker als je maatje die de boel heeft opgezet support vraagt, of misschien weet hij zelf het probleem al op te lossen ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Aemilius
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 okt 2014, 20:16

Re: Kan niet inloggen

Bericht door Aemilius » 01 nov 2014, 21:42

Het is inmiddels opgelost en ik kan mij registeren :p.

Echter kom ik nu weer een probleem tegen... Ik heb Categorieën en Forums gemaakt, maar hoe krijg ik dit online? Als ik mij uitlog gebeurt er in ieder geval niks. Ook zie ik nergens de optie om het openbaar te maken.

UPDATE: Ik wil graag mijn stijl aanpassen, maar ik krijg dan dit te zien:
Information

No uninstalled styles detected.

« Back to previous page

Hoe kan dit? Ik klik op install styles.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door David » 01 nov 2014, 22:06

Aemilius schreef:Echter kom ik nu weer een probleem tegen... Ik heb Categorieën en Forums gemaakt, maar hoe krijg ik dit online? Als ik mij uitlog gebeurt er in ieder geval niks. Ook zie ik nergens de optie om het openbaar te maken.
Als je wilt dat bepaalde forumonderdelen zichtbaar zijn voor het publiek, dan moet permissies gaan instellen. In jouw geval wil je dat je de forumonderdelen zichtbaar zijn als je bent uitgelogd, daarom moet je permissies instellen voor de groep gasten.

Meer weten over permissies: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies
Aemilius schreef: UPDATE: Ik wil graag mijn stijl aanpassen, maar ik krijg dan dit te zien: Information

No uninstalled styles detected.

« Back to previous page

Hoe kan dit? Ik klik op install styles.
Heb jij al een nieuwe 3.1 stijl geüpload, het phpBB 3.1.0 pakket heeft maar één stijl alle andere stijlen moet je zelf uploaden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Aemilius
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 okt 2014, 20:16

Re: Kan niet inloggen

Bericht door Aemilius » 01 nov 2014, 22:17

David schreef: Heb jij al een nieuwe 3.1 stijl geüpload, het phpBB 3.1.0 pakket heeft maar één stijl alle andere stijlen moet je zelf uploaden.
Die ene stijl heb ik wel ja, maar als ik er nog een wil installeren krijg ik dat dus te zien? Of bedoel je dat het maar mogelijk is om 1 stijl te hebben?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door David » 01 nov 2014, 22:27

Aemilius schreef:
David schreef: Heb jij al een nieuwe 3.1 stijl geüpload, het phpBB 3.1.0 pakket heeft maar één stijl alle andere stijlen moet je zelf uploaden.
Die ene stijl heb ik wel ja, maar als ik er nog een wil installeren krijg ik dat dus te zien? Of bedoel je dat het maar mogelijk is om 1 stijl te hebben?
Je kan bij wijze van spreken 100 stijlen installeren, dat is allen niet verstandig omdat je ze dan ook allemaal moet onderhouden.

Als je een andere stijl wilt dan de stijl die nu geïnstalleerd is: Prosilver. Dan moet je die zelf uploaden na je server, daarna kan je hem installeren. Er is alleen nog niet veel keus, er zijn nog geen goedgekeurde stijlen voor 3.1, er zijn al wel verschillende stijlen in ontwikkeling alleen die kan je beter nog niet gebruiken in een live omgeving.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Aemilius
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 okt 2014, 20:16

Re: Kan niet inloggen

Bericht door Aemilius » 02 nov 2014, 15:45

Oké, ik heb maar een oudere versie geïnstalleerd, maar dan zie ik alleen subsilver (volgens mij) erbij. Kan ik alsnog ergens andere vinden? En hoe kan ik die erop zetten?

Ook wil ik graag naast globale moderators en beheerders nog andere rangen erbij hebben met permissies. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? En hoe kunnen die ook een kleurtje krijgen op de naam?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door David » 02 nov 2014, 18:51

Als jij verder gaat met 3.0.12 zou je dan een nieuw onderwerp willen aanmaken in het daarvoor bestemde forum.

Support: viewforum.php?f=40
Stijlen: viewforum.php?f=54

Zo voorkomen wij verwarring in het geven van support
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie