Website niet toegankelijk

Plaats reactie
klukkluk3
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2012, 15:51

Website niet toegankelijk

Bericht door klukkluk3 » 01 jun 2016, 14:32

Hoi, wij van het forum http://www.rctrailforum.nl hebben al vanaf 31 mei een storing en het forum is niet toegankelijk.
Heeft dit met het onderhoud te maken?

Gr. Eddy
Laatst gewijzigd door Ger op 01 jun 2016, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: afgesplitst van discussieonderwerp

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Planning voor de ontwikkeling en ondersteuning van phpBB

Bericht door Ger » 01 jun 2016, 14:35

Nee, dat heeft er niets mee te maken. Dit gaat over een geplande ontwikkeling en ondersteuning van de software en heeft niets te maken met de server waar die software op draait.
Je zult hierover contact moeten opnemen met je host.

Edit: als ik de uitgebreide WhoIs opvraag van SIDN over jouw domein, dan zie ik dat er iets (onbekend wat) is veranderd op 31 mei. Wellicht is je domeinnaam verlopen oid.

Hoe het ook zij: het heeft niets met phpBB(.nl) te maken. Neem contact op met je hostingprovider.

klukkluk3
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2012, 15:51

Re: Planning voor de ontwikkeling en ondersteuning van phpBB

Bericht door klukkluk3 » 01 jun 2016, 14:47

Ger schreef:Nee, dat heeft er niets mee te maken. Dit gaat over een geplande ontwikkeling en ondersteuning van de software en heeft niets te maken met de server waar die software op draait.
Je zult hierover contact moeten opnemen met je host.

Edit: als ik de uitgebreide WhoIs opvraag van SIDN over jouw domein, dan zie ik dat er iets (onbekend wat) is veranderd op 31 mei. Wellicht is je domeinnaam verlopen oid.

Hoe het ook zij: het heeft niets met phpBB(.nl) te maken. Neem contact op met je hostingprovider.
Oké bedankt voor je snelle reactie, maar helaas nog een vraag. Wie is dat dan? Sorry voor de vragen..

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Website niet toegankelijk

Bericht door Ger » 01 jun 2016, 14:53

SIDN is de club die uiteindelijk alle .nl domeinen registreert. Je hostingpartij is een tussenpersoon in deze, maar wel jouw aanspreekpunt. Zij koppelen je domeinnaam aan de juiste server en geven aan SIDN door dat je domeinnaam in gebruik is en door wie, zodat anderen niet óók nog eens dezelfde domeinnaam kunnen gebruiken (want dat kan natuurlijk niet).

Plaats reactie