- Adres van je forum: http://http://northseacoalition.actieforum.com/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Nieuwe gebruiker op anoniem
Nieuwe gebruiker op anoniem
Re: Nieuwe gebruiker op anoniem
Welkom op phpbb.nl
Wat bedoel je precies met anoniem? Wil je dat de gebruikersnaam niet te zien is? Of wil je dat de hele "de nieuwste gebruiker is" functie niet te zien is?
Je zou bijvoorbeeld met een IF statement dat stuk, alleen zichtbaar kunnen maken voor beheerders.

Wat bedoel je precies met anoniem? Wil je dat de gebruikersnaam niet te zien is? Of wil je dat de hele "de nieuwste gebruiker is" functie niet te zien is?
Je zou bijvoorbeeld met een IF statement dat stuk, alleen zichtbaar kunnen maken voor beheerders.
Wijziging: Toevoeging:
Ik zie net dat je gebruik maakt van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Je zou die IF statement dus niet kunnen toevoegen, als je geen toegang hebt tot je bestanden.Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Of dat die functie niet te zien is of dat ik er zelf "anoniem" of iets invul is mij om het even. Zolang niemand (op beheerders na dan) kunnen zien wie zich als laatst hebben geregistreerd. Ik heb het al eerder gezien dat het kan. Probleem is alleen hoe.
Hoe je dat kan doen, is niet zozeer het probleem. Het probleem is dat je bij een gratis forumdienst, waarschijnlijk geen stijl bestanden kan wijzigen. Als jij bestanden kan wijzigen, dan voeg je een IF statement toe aan dePatriciak schreef:Of dat die functie niet te zien is of dat ik er zelf "anoniem" of iets invul is mij om het even. Zolang niemand (op beheerders na dan) kunnen zien wie zich als laatst hebben geregistreerd. Ik heb het al eerder gezien dat het kan. Probleem is alleen hoe.
styles/jouw_stijl/template/index_body.html
Zoek:
Code: Selecteer alles
<!-- IF NEWEST_USER -->
<div class="stat-block statistics">
<h3>{L_STATISTICS}</h3>
<p>
<!-- EVENT index_body_block_stats_prepend -->
{TOTAL_POSTS} • {TOTAL_TOPICS} • {TOTAL_USERS} • {NEWEST_USER}
<!-- EVENT index_body_block_stats_append -->
</p>
</div>