Gebruikers verbannen
Gebruikers verbannen
Mijn forum gaat over een bepaalde buurt in een stad in Nederland. Ik zie dat er een aantal gebruikers lid zijn geworden die uit het buitenland komen met vreemde websites. Die hebben niets op mijn forum te zoeken. Ik heb ze verbannen maar ik zie de namen bij "Leden" nog voorkomen, zonder toevoeging dat ze zijn verbannen. Dat zien de overige gebruikers dus ook. Kan ik de namen ook uit de Ledenlijst halen?
- El torro
- Contacteer:
Re: Gebruikers verbannen
Klik op de naam.
kies dan "beheer gebruiker"
En dan helemaal onderaan "verwijder gebruiker" met of zonder berichten.
Probeer ook met de vraag & antwoord plug in (spambot preventie) zo'n een vraag te verzinnen, dat alleen mensen uit jouw stad, het antwoord weten.
Probeer ook met de vraag & antwoord plug in (spambot preventie) zo'n een vraag te verzinnen, dat alleen mensen uit jouw stad, het antwoord weten.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik was te snel om direct voor verbannen te kiezen. Waar dient verbannen trouwens voor?
Dat bepaal je eigenlijk zelf, je hebt bijvoorbeeld een paar huisregels op je forum. Als iemand zich daar niet aan houd kan je hem of haar waarschuwen (die functie heeft phpBB ook) na een x aantal waarschuwingen zou je iemand kunnen verbannen, een soort van afkoelingsperiode. Of een bepaalde straf om het huidige gedrag af te leren, maar net welke draai jijzelf aan deze functie geeftjaro schreef:Waar dient verbannen trouwens voor?

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- Hartenheer
- Contacteer:
Ik kan alleen kiezen uit welke code ik wil inzetten.El torro schreef:Klik op de naam.
De optie om een vraag te stellen zie ik niet.
Je kan die optie pas gebruiken als je één of meerdere vragen hebt geconfigureerd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- El torro
- Contacteer:
Kies voor V&A (vraag en antwoord)Ik kan alleen kiezen uit welke code ik wil inzetten.
De optie om een vraag te stellen zie ik niet.
Daarna klik je op instellen.
- Hartenheer
- Contacteer:
Bedankt, gevonden.
Omdat hij licht gekleurd was, dacht ik dat deze functie niet beschikbaar was.
Omdat hij licht gekleurd was, dacht ik dat deze functie niet beschikbaar was.