Kan geen bijlagen toevoegen
Kan geen bijlagen toevoegen
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Ik heb de instellingen nagelopen zoals aangegeven op http://wiki.phpbb.nl/3.x/Bijlage
Wat is het probleem?
Het is niet mogelijk om bijlagen toe te voegen aan een bericht. Bij de forumpermissies verschijnt de melding "Je kan geen bijlagen plaatsen in dit forum". Ook voor een beheerder is dit niet mogelijk![/list]
Ik heb de instellingen nagelopen zoals aangegeven op http://wiki.phpbb.nl/3.x/Bijlage
Wat is het probleem?
Het is niet mogelijk om bijlagen toe te voegen aan een bericht. Bij de forumpermissies verschijnt de melding "Je kan geen bijlagen plaatsen in dit forum". Ook voor een beheerder is dit niet mogelijk![/list]
Re: Kan geen bijlagen toevoegen
Beste Martin,
Ik denk dat je de permissies moet aanpassen om het probleem te verhelpen. Deze instellingen zijn namelijk in de handleiding die je aangaf niet duidelijk te vinden.
Groetjes, BianCiona.
Ik denk dat je de permissies moet aanpassen om het probleem te verhelpen. Deze instellingen zijn namelijk in de handleiding die je aangaf niet duidelijk te vinden.
- Ga naar het
Beheerderspaneel
- Ga naar
Permissies
(in het tabje bovenaan) - Dan bij
Forum gebaseerde permissies
opForumpermissies
drukken - Selecteer de forums waar bijlagen geüpload mogen worden (met CTRL + klikken kun je meerdere forums in 1 keer selecteren)
- Voeg de permissies toe of bewerk de permissies van de gewenste groep(en)
- Druk op
Uitgebreide Permissies
- Ga naar het tabje
Inhoud
- Meteen bovenaan staat
Kan bijlagen toevoegen
en stel deze in opJa

Groetjes, BianCiona.
Dit staat al zo ingesteld.
Heb je dit ook voor de juiste gebruikersgroep(en) ingesteld?
Ja.
Maar zelfs als beheerder (met alle bevoegdheden) is het niet mogelijk om bijlagen toe te voegen...
Maar zelfs als beheerder (met alle bevoegdheden) is het niet mogelijk om bijlagen toe te voegen...
Zou je eens een screenshot kunnen maken van de instellingen bij Bijlageninstellingen (in het tabje Algemeen)?
- El torro
- Contacteer:
Kijk eens in het beheerderspaneel=> permissies=>PERMISSIEMASKERSmartinvdv schreef:Ja.
Type je eigen naam in en kijk dan of je bijlages mag posten.
Als je links op dat tekentje klikt zie je waarom niet of wel
Resultaat: "De gebruikerspermissie is ingesteld op JA maar de totale NOOIT kan niet worden overschreven."
- El torro
- Contacteer:
martinvdv schreef:Resultaat: "De gebruikerspermissie is ingesteld op JA maar de totale NOOIT kan niet worden overschreven."
En waar staat de "nooit" ?
Zet die instelling op "nee" en dan werkt het.
En daar zit 'm dan net het probleem, denk ik
Zover ik het nu heb nagegaan staat het allemaal goed. Er wordt niet aangegeven waar de NOOIT staat, dus...
Ik weet nu alleen dat hert "ergens" niet goed staat, maar dat wist ik al eerder

Zover ik het nu heb nagegaan staat het allemaal goed. Er wordt niet aangegeven waar de NOOIT staat, dus...

Dan moet je kijken in welke groepen jij allemaal zit, in één van de groepen waar jij inzit is een NOOIT ingesteld.martinvdv schreef:En daar zit 'm dan net het probleem, denk ik![]()
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- El torro
- Contacteer:
Normaal zie je zoiets:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/562 ... oard02.jpg
Waarbij er minstens 1 op nooit staat
https://dl.dropboxusercontent.com/u/562 ... oard02.jpg
Waarbij er minstens 1 op nooit staat

Daar stond "geen rol toegewezen".