Fout in profiel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Fout in profiel
ik krijg dit wanneer ik een profiel van me forum wil zien:

- CG bandicoot
- Contacteer:
Dat krijg ik ook zo vaak. Gewoon nee klikken.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>lol, makkelijke oplossing.
Dit wordt veroorzaakt door een javascript fout, en een hele hoop bezoekers (met Internet Explorer) zullen deze error krijgen, dus je moet het wel degelijk proberen op te lossen. Op welke pagina komt het precies voor? Het helpt om er eens met Mozilla naartoe te surfen, die heeft een uitstekende Javascript debugger, in tegenstelling tot Internet Explorer die de meest idiote fouten aangeeft zonder een suggestie over hoe ze op te lossen.
Dit wordt veroorzaakt door een javascript fout, en een hele hoop bezoekers (met Internet Explorer) zullen deze error krijgen, dus je moet het wel degelijk proberen op te lossen. Op welke pagina komt het precies voor? Het helpt om er eens met Mozilla naartoe te surfen, die heeft een uitstekende Javascript debugger, in tegenstelling tot Internet Explorer die de meest idiote fouten aangeeft zonder een suggestie over hoe ze op te lossen.
Oja.
Open
templates/smilies/profile_view_body.tpl
Zoek
Vervang met
Open
templates/smilies/profile_view_body.tpl
Zoek
Code: Selecteer alles
<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!-- if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 && navigator.userAgent.indexOf('6.') == -1 )Code: Selecteer alles
<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!--
if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 && navigator.userAgent.indexOf('6.') == -1 )