Logfile voor de moderator acties
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Logfile voor de moderator acties
hallo ik zou graag willen weten hoe ik een logfile kan laten meedraaien . want op ons forum zijn een paar moderators ..nu is het geval dat 1 van hun zonder toestemming berichten heeft gewist ..nu had ik gevraagt wie dat heeft gedaan ..natuurlijk geen antwoord ,,maar ik kan het ook niet terug vinden wie dat heeft gedaan ..op mijn zoektocht kwam ik er dus achter dat er geen logfile meedraait ,tenminste ik kan het niet vinden..dus mijn vraag is --> draait er automatisch een logfile mee of moet ik dat nog instaleren en zo ja waar haal ik zo''n logfile vandaan ..
Kan iemand me daar mee helpen ..B.V.D
Topictitel ("helppppppp") aangepast en topic verplaatst door mosymuis
Kan iemand me daar mee helpen ..B.V.D
Topictitel ("helppppppp") aangepast en topic verplaatst door mosymuis
-
ik kom er niet uit!!
sucht ..ik heb het echt geprobeert maar ik krijg het echt niet voor elkaar .ik moet wel zeggen dat ik echt een leek ben .ik heb ook 3 dagen erover gedaan om uberhaubt het forum draaiende te krijgen
hij draait perfect nu . maar dit log-file gebeuren is echt te moeilijk voor mij .ik heb de handleiding gevolgt maar sommige opdrachten begrijp ik niet ... ik wil dan ook vragen of iemand mij hier mee wil helpen want ik begrijp het echt niet !!.het is niet dat ik gemakzuchtig ben hoor want het liefst doeik het allemaal zelf ..maar dit gaat boven me petje
..
dus alsjeblieft kan iemand me helpen ...B.V.D van een wanhoopig persoon. lol

dus alsjeblieft kan iemand me helpen ...B.V.D van een wanhoopig persoon. lol
-
thx
ik wil je hartelijk bedanken voor deze snelle reactie .Echt super ik ga er mee aan de slag en als het me is gelukt laat ik het even weten en als het me niet is gelukt ook natuurlijk.
Ook wil ik even kwijt dat ik PHPB en alles wat er mee te maken heb super vind zeer profesioneel en de hulp en steun ook waanzinnig Super .menigeen kan hier nog wat van leren want als je ziet wat voor service je krijgt voor betaalde progs en stuff is huilen met de pet op .Ga zo door jongens en meisjes Super .Dikke 10:)
Ook wil ik even kwijt dat ik PHPB en alles wat er mee te maken heb super vind zeer profesioneel en de hulp en steun ook waanzinnig Super .menigeen kan hier nog wat van leren want als je ziet wat voor service je krijgt voor betaalde progs en stuff is huilen met de pet op .Ga zo door jongens en meisjes Super .Dikke 10:)
-
joepie
nou het is gelukt hoor
..pfew.. 
alleen is er nog een klein probleempje ..als ik een berichtje verplaats dan logt ie dat pervect..maar als ik nou een berichtje wil editen dan gaat ie naar een balkje en dan staat daar INFORMATIE en voor de rest niks .Ik krijg niet dat berichtje te zien waar ik dan iets in wil wijzigen ..hoe kan dat ?
P.S. Ik krijg ook steeds vaker het bericht ...FORBIDDEN.. als ik iets doe en dan erna zegt ie your not alowed to watch this page.(en ik ben toch echt admin) .wat kan ik hier aan doen ?

alleen is er nog een klein probleempje ..als ik een berichtje verplaats dan logt ie dat pervect..maar als ik nou een berichtje wil editen dan gaat ie naar een balkje en dan staat daar INFORMATIE en voor de rest niks .Ik krijg niet dat berichtje te zien waar ik dan iets in wil wijzigen ..hoe kan dat ?
P.S. Ik krijg ook steeds vaker het bericht ...FORBIDDEN.. als ik iets doe en dan erna zegt ie your not alowed to watch this page.(en ik ben toch echt admin) .wat kan ik hier aan doen ?
-
ehm
vreemd ik kan geen individueele berichten verwijderen alleen hele topics . en zoals in het voorige bericht beschreven ,ook niet editen.kan iemand me helpen hiermee ..B.V.D..
-
yup
jawel alles ziet er normaal uit ook de icontjes zijn er maar als je bijvoorbeeld op het kruisje in het bericht of edit druk dan krijg je alleen een balkje met het woordje Informatie te zien en verder is het balkje leeg ...maar het kruisje onder de berichten (om dus een hele topic in 1 x teverwijderenof het pijltje verplaatsen) die doen het wel .. maar nu was ik het phpbb forum aan het afspitten geweest en ik vond een berichtje waar in stond dat ,dat dit dus klopt ,dat je op het ogenblik alleen nog inderdaad maar hele topics kan verwijderen en dat ze ermee bezich zijn om het indiduvuele berichten verwijderen mogelijk te maken ..alleen heb ik niks gevonden wat betreft het editen....maar als u wilt dan wil ik je wel even me inlog naam met pasword sturen zodat (als u wilt)het voor mij zelf even kan bekijken.Maar me pass ,dat zet ik natuurlijk niet hier. als u me uw E-mail stuurt dan stuur ik een E-Mailtje terug met de inlognaam en password (phpbb medewerkers kan je wel vertrouwen denk ik zo )..alfast vriendelijk bedank voor de snelle reacties .. me E-mail is fordmonterey@msn.com
met vriendelijke groet DECT_Joker ( Johan )
met vriendelijke groet DECT_Joker ( Johan )
-
klopt
Ja dat klop dat delete en edit probleem kwam nadat ik de mod had geinstaleerd... maar dat ....FORBIDDEN ..en... YOUR NOT ALLOWED.. had ik al ervoor...alhoewel de andere aministrator dat forbidden en your not allowed nog niet heeft gehad .Dus misschien ligt het aan me comp...nu is dit niet zo'n erg probleem hoor ..Maar dat editen en Deleten is wel een beetje vervelend..geen ergenis ofzo... 
vriendelijke groet DECT_Joker (Johan) [/b]

vriendelijke groet DECT_Joker (Johan) [/b]
-
ehmm
mischien dom , maar ehh hoe zet ik hier dan een screenshot er in? heb dit nog nooit gedaan..
de screen shots heb ik ..maar nu nog hier plaatsen ..lol

-
ehmm
dat heb ik gedaan maar hoe plaats ik die screenshot dan in een berichtje hier?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Zo:
http://www.phpbb.nl/faq.php?mode=bbcode
Code: Selecteer alles
[img]http://url.naar/het.plaatje[/img]
-
gelukt
http://members.rott.chello.nl/jkoehoorn ... -probs.htm hier staan de screens ik heb dat [img] gedaan maar dan geeft ie een kruisje dus vandaar deze link. De onderste screen krijg ik als ik op het icoontje ..EDIT heb gedrukt in een message.
-
ehmm
hallo? mosymouse? een link naar de screens staat er .wat nu?
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
hmm
Nu je het vraagt ..zo nu en dan als er een berichtje word geplaatst en dan op oke (om e'm te plaatsen) word gedrukt komt er een pagina wat zegt Critical error .maar het leuke is dat het beichtje er dan wel staat..maar de pagina wil je doen geloven dat dat dus niet het geval is ...
Even over die screen shots ..hoe kom ik er achter welke files ik mis? Ik wil even noemen dat ik echt een leek ben ..ik vind het al heel knap van mezelf dat ik uberhaubt het forum en de mods draaiende heb gekregen
ik zou dan ook willen vragen aan een phpBB moderator ,als er eentje daar zin in heeft natuurlijk om ons DECT forum te bekijken waar het fout is gegaan..en waar welke bestanden gemist worden..
Ik heb de handleiding die bij een mod geleverd is goed gelezen .en ik heb na aanleiding van uw berichtje nog eens alles nagezocht ,maar naar mijn idee heb ik geen file gemist .maar ja ik kom dan ook net kijken ..
en het is toch wel ingewikkeld hoor.(als leek,maar ik leer het nog wel heheheheh)..Als eventueel een moderator van phpBB zich hier in wil verdiepen stuur mij even een E-mailtje dan stuur ik de desbetreffende gegevens ( ID & pass) even op..natuurlijk check ik wel even of die persoon als moderator bij phpBB geregistreert staat..lol..
met vriendelijke groet DECT_joker
Even over die screen shots ..hoe kom ik er achter welke files ik mis? Ik wil even noemen dat ik echt een leek ben ..ik vind het al heel knap van mezelf dat ik uberhaubt het forum en de mods draaiende heb gekregen

ik zou dan ook willen vragen aan een phpBB moderator ,als er eentje daar zin in heeft natuurlijk om ons DECT forum te bekijken waar het fout is gegaan..en waar welke bestanden gemist worden..
Ik heb de handleiding die bij een mod geleverd is goed gelezen .en ik heb na aanleiding van uw berichtje nog eens alles nagezocht ,maar naar mijn idee heb ik geen file gemist .maar ja ik kom dan ook net kijken ..

met vriendelijke groet DECT_joker