Cookies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Cookies
Alles werkte perfect om automatisch ingelogd te blijven tot gisteren. Ik run mijn forum op haz.dk en heb de cookie setting gewoon op standaard laten staan. Ik heb zo wat navraag gedaan bij andere gebruikers en zij hebben dit ook. Weet iemand raad?
Thx in advance
Thx in advance
higest ?? Leipo
zal wel juist andersom zijn zekers ...lowest
Allee bij mij toch , ik had ook altijd probs .. heb die van mij om laagste gezet en heb nu geen enkel probleem meer ...
maar denk dat het bij mij is omdat ik nu 5 forums op server heb staan met dezelfde hoofdlogin ?? Eens dat de rest er weg is ga ik toch eens proberen om die cookies te verhogen ...

zal wel juist andersom zijn zekers ...lowest

Allee bij mij toch , ik had ook altijd probs .. heb die van mij om laagste gezet en heb nu geen enkel probleem meer ...
maar denk dat het bij mij is omdat ik nu 5 forums op server heb staan met dezelfde hoofdlogin ?? Eens dat de rest er weg is ga ik toch eens proberen om die cookies te verhogen ...
Ow ja sorry...alles accepteren dan moet het opgelost zijn..doc schreef:higest ?? Leipo![]()
zal wel juist andersom zijn zekers ...lowest![]()
En dat andere moet je wel doen ja..

[+] Isento at DeviantArt
-
- Contacteer:
Misschien kan je je instellingen in het admin paneel van je forum nog eens nakijken. Staat daar bij "cookie domein" wel je subdomein + "haz.dk" ingevuld?Streetracer54 schreef:Kheb er dus voor gezorgt dat i.e. alle cookies aanvaard, en het werkt nog steeds niet. Terwijl ik op andere forums geen problemen hiermee heb.
Ik heb al eens geprobeert om al mijn cookies te verwijderen, maar dit helpt ook niet.
/edit onder linux heb ik hetzelfde probleem.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
- Contacteer:
Nee, ik heb daar niets ingevuld. Ik heb die instellingen laten staan op standaardwaarden omdat ze dat aanraden. Zal eens proberen door deze instellingen te veranderen.FlorisD schreef: Misschien kan je je instellingen in het admin paneel van je forum nog eens nakijken. Staat daar bij "cookie domein" wel je subdomein + "haz.dk" ingevuld?