Hier werkt het nog wel gewoon netjes.... plaatjes weergeven via deze functie werkt nog wel gewoon, wat zou het kunnen zijn??
Dennis

Code: Selecteer alles
// [img]image_url_here[/img] code..
$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^ \?&=\"\n\r\t<]*?(\.(jpg|jpeg|gif|png)))\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);
Code: Selecteer alles
OPEN includes/bbcode.php
FIND:
Code:
$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^ \?&=\"\n\r\t<]*?(\.(jpg|jpeg|gif|png)))\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);
INLINE FIND:
(jpg|jpeg|gif
IN-LINE AFTER, ADD:
|php
vervangen met het huidige in bbcode.php van de 2.0.8 versie maar geen resultaat, het zal daar dus niet aanliggen.$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^\r\n\t<\"]*?)\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);
Heb je het zo gedaan? Als dat niets verandert zal het idd ergens anders aan liggen.DAMnet schreef:Ik had natuurlijk een backup gemaakt van 2.0.6, ik heb dit uir bbcode.php 2.0.6vervangen met het huidige in bbcode.php van de 2.0.8 versie maar geen resultaat, het zal daar dus niet aanliggen.$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^\r\n\t<\"]*?)\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);
TOCH WELDAMnet schreef: Ik had natuurlijk een backup gemaakt van 2.0.6, ik heb dit uir bbcode.php 2.0.6vervangen met het huidige in bbcode.php van de 2.0.8 versie maar geen resultaat, het zal daar dus niet aanliggen.$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^\r\n\t<\"]*?)\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);