Hi,
Ik schaam me eigenlijk een beetje om deze vraag te stellen, en de oplossing is waarschijnlijk doodsimpel....maar na een aantal uren proberen en de manual door te lezen weet ik het ff niet meer...
Mijn probleem is dit:
Ik heb twee gebruikersgroepen: De gasten en de leden. Hoe krijg ik in godsnaam een gebruiker overgezet van de gasten groep naar de leden groep ?? Nogmaals, het is waarschijnlijk erg makkelijk, maar ik kom er even niet uit.
cheers,
Unforgiven
veranderen van groep
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ga naar je site,
Klik op gebruikersgroepen,
Ga naar de gebruikersgroep waar die persoon uit moet... en verwijder het lid,
Ga naar de gebruikersgroep waar hij in moet en plaats hem daar gewoon simpel bij, door een nieuw lid toe te voegen...
Kijk direct eens rond bij de gebruikersgroepen wat je daar allemaal kan... heb je vast wat aan :thumb:
Ga naar de gebruikersgroep waar hij in moet en plaats hem daar gewoon simpel bij, door een nieuw lid toe te voegen...
Kijk direct eens rond bij de gebruikersgroepen wat je daar allemaal kan... heb je vast wat aan :thumb:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
Is dat de enige manier ?? Dan moet ik dat voor 300+ gebruikers gaan doen. Beetje veel werk lijkt me...podium4 schreef:Ga naar je site,
als het om een aantal posts gaat kan deze mod je misschien helpen: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=2203
-
Luuk, bedankt voor de tip, maar het gaat helaas niet om de postcount.Luuk schreef:als het om een aantal posts gaat kan deze mod je misschien helpen: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=2203
Ik wil ongeacht het aantal posts, een gebruiker aan een andere groep kunnen toevoegen.