Nadat ik mijn forum om zeep heb geholpen (kopie proberen te maken van een template) krijg ik ook een gehele nieuwe installatie niet meer goed. Krijg de volgende foutmelding na de installatie van een geheel nieuw forum als ik een database backup maak en deze dan weer ga terug zetten:
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /opt/users/b/bsoirsbeek/www.basisschool-oirsbeek.nl/forum/admin ... lities.php on line 940
Warning: fopen("/tmp/phpvMjhWD", "r") - Operation not permitted in /opt/users/b/bsoirsbeek/www.basisschool-oirsbeek.nl/forum/admin ... lities.php on line 940
Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /opt/users/b/bsoirsbeek/www.basisschool-oirsbeek.nl/forum/admin ... lities.php on line 940
Heb er nu uren inzitten en krijg het er niet uit. Need some help!!!!!!!!
Bert
foutmelding na restore database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Dit heb ik gedaan!
In phpmyadmin 2.5.6 de prefix van de tabellen hernoemd ( phpbb1 => phpbbOLD ).
Daarna een nieuw forum (2.0.8.) geinstalleerd met de prefix phpbb1 voor de tabellen.
Ik denk inderdaad dat er op de server nog iets staat waardoor de foutmelding ontstaat maar ik kan het niet vinden.
Bert
Daarna een nieuw forum (2.0.8.) geinstalleerd met de prefix phpbb1 voor de tabellen.
Ik denk inderdaad dat er op de server nog iets staat waardoor de foutmelding ontstaat maar ik kan het niet vinden.
Bert