Hey, onlangs heb ik mijn 202 naar 206 geupgrade en ik besloot nu de naar 207 en dan naar 208 (van 206 naar 208 via 207 dus) te upgraden.
Op phpbb.com zag ik dat er een 'mod' handleiding was om de veranderde files aan te passen, maar ik vond er geen meer van 206 -> 208 dus besloot ik via de phpBB-2.0.6_to_2.0.7.patch en phpBB-2.0.7_to_2.0.8.patch de aanpassingen manueel door te voeren.
Nu ben ik dus bezig met de upgrade van 206 naar 207 en mijn eerste file die moet worden aangepast groupcp.php vertoonde geen verandering, de wijzigingen die voor 207 nodig waren had ik reeds gedaan door te upgraden naar 206 destijds.
In de 2de file die aangepast diende te worden auth.php kon ik wel de wijziging doorvoeren om te upgraden. Maar in de 3de file bbcode.php blijkt dat ook daar de nodige wijzigingen waren aangebracht.
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, maar in het kort:
In de wijzigingen die ik destijds heb gedaan om te upgraden van 2.0.2 naar 2.0.6 zaten al gedeeltelijk wijzigingen in die nodig waren voor 2.0.7.
Is dit normaal? Ik veronderstel van wel, maar vroeg het hier toch nog eens voor alle zekerheid.
206 -> 207 via patch. Niet alles veranderd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik begrijp wel hoe dat komt... het antwoord is dus "Ja!" ... jij hebt waarschijnlijk ooit eens geupgraded naar 2.0.6 toen deze al een poosje uit was... nu waren er waarschijnlijk om dat moment ook al allerlei bugs gevonden in de versie en dezen zijn ook verbeterd en opgenomen in het phpbb206 zipbestand... Als er dan later een update komt naar 2.0.7 worden ALLE verschillen tussen de EERSTE versie van 2.0.6 en de eerste van 2.0.7... dus ook securityfix van 2.0.6 die al waren opgenomen in de versie van 2.0.6 die jij had...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.