ik keek laatst als admin bij een ip adres van een maat van me die veel had gepost, en toen kwam ik tot de volgende ontdekking:
IP voor dit bericht
xxx.xxx.xxx.xx [ 222 Berichten ] [ Zoek IP op ]
Berichten van gebruikers op dit IP
OETGER [ 222 Berichten ]
Rienus [ 9 Berichten ]
Gast [ 1 Bericht ]
die gast kan wel kloppen, maar dat een andere user vanaf hetzelfde ip adres post is vaag, en ik weet zeker dat Oetger en Rienus niet dezelfde persoon zijn.... want oetger kwam er ook mee dat het vaag was.
is dit een foutje in phpbb ofzo of waar ligt dit aan?
IP adres vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Dat zoieso, die kans is minimaal, zo niet praktisch onmogelijk.goofy schreef:maar het zal wel heel erg toevallig zijn dat ze met elkaar van ip hebben verwisseld
Zou het misschien kunnen dat ze dat op hun school hadden gepost? Tegenwoordig gebruiken veel scholen en universiteiten door het land heen Kennisnet, die om een of andere reden met veel dezelfde IP's werkt. Zo komt het dat mensen vanuit het hele land (A'dam, Zwolle, Hoorn, Eindhoven, Houten, Rotterdan...) op mijn forum op hetzelfde IP hebben gepost. Wellicht is dit bij jou ook het geval.

dat dacht ik ook al, tnxmosymuis schreef:Dat zoieso, die kans is minimaal, zo niet praktisch onmogelijk.goofy schreef:maar het zal wel heel erg toevallig zijn dat ze met elkaar van ip hebben verwisseld
Zou het misschien kunnen dat ze dat op hun school hadden gepost? Tegenwoordig gebruiken veel scholen en universiteiten door het land heen Kennisnet, die om een of andere reden met veel dezelfde IP's werkt. Zo komt het dat mensen vanuit het hele land (A'dam, Zwolle, Hoorn, Eindhoven, Houten, Rotterdan...) op mijn forum op hetzelfde IP hebben gepost. Wellicht is dit bij jou ook het geval.
ik neem aan dat dat het is want ze posten allebei wel op school