Memberlist beveiligen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Memberlist beveiligen
Hallo,
Weet iemand een manier om de memberlist (zoals memberlist.php) alleen toegankelijk te maken voor de administrator?
alvast bedankt?
Weet iemand een manier om de memberlist (zoals memberlist.php) alleen toegankelijk te maken voor de administrator?
alvast bedankt?
BTW ik neem aan dat jij de eigenaar bent van spammersheaven...mosymuis schreef:Dat kan met deze mod.
Welke mod heb ik nodig om te kunnen zien wie er online zijn geweest deze dag? Heel graag een antwoord. Bedankt alvast! :thumb:
Laat dan de mod zitten en plaats dit achter
//End session management
//
Als iemand dan naar memberlist.php gaat en is niet ingelogd krijgt die gene een inlogscherm te zien, als je wel bent ingelogd maar niet als admin gaat ie vanzelf naar index.php
//End session management
//
Code: Selecteer alles
if ( !$userdata['user_level'] == ADMIN )
{
redirect(append_sid("login.".$phpEx."?redirect=memberlist.".$phpEx, true));
exit;
}
Ik heb de mod al doorgevoerd, maar wat je bedoeld is dus de mod ongedaan maken en dat wat jij aangeeft achter End session management zetten inLuuk schreef:Laat dan de mod zitten en plaats dit achter
//End session management
//
Als iemand dan naar memberlist.php gaat en is niet ingelogd krijgt die gene een inlogscherm te zien, als je wel bent ingelogd maar niet als admin gaat ie vanzelf naar index.phpCode: Selecteer alles
if ( !$userdata['user_level'] == ADMIN ) { redirect(append_sid("login.".$phpEx."?redirect=memberlist.".$phpEx, true)); exit; }
Hartstikke bedankt, het werkt!!!!!va-voem schreef:Ik heb de mod al doorgevoerd, maar wat je bedoeld is dus de mod ongedaan maken en dat wat jij aangeeft achter End session management zetten inLuuk schreef:Laat dan de mod zitten en plaats dit achter
//End session management
//
Als iemand dan naar memberlist.php gaat en is niet ingelogd krijgt die gene een inlogscherm te zien, als je wel bent ingelogd maar niet als admin gaat ie vanzelf naar index.phpCode: Selecteer alles
if ( !$userdata['user_level'] == ADMIN ) { redirect(append_sid("login.".$phpEx."?redirect=memberlist.".$phpEx, true)); exit; }