error's? waarom?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

error's? waarom?
Ik heb net het nieuwe phpbb geupload naar mijn host. krijg ik dit:
Warning: main(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 450
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.;c:\php;C:\php\PEAR\go-pear-bundle') in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 450
Warning: main(./../language/lang_english/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 451
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.;c:\php;C:\php\PEAR\go-pear-bundle') in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 451
Warning: opendir(./../language): failed to open dir: Invalid argument in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 616
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 619
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 630
wat moet ik nu doen? moet ik nog een dir 777 geven ofzo?
Warning: main(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 450
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.;c:\php;C:\php\PEAR\go-pear-bundle') in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 450
Warning: main(./../language/lang_english/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 451
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.;c:\php;C:\php\PEAR\go-pear-bundle') in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 451
Warning: opendir(./../language): failed to open dir: Invalid argument in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 616
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 619
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in d:\www\udenredsox.nl\www\phpbb2\install\install.php on line 630
wat moet ik nu doen? moet ik nog een dir 777 geven ofzo?
http://www.udenredsox.nl/phpbb2/install/install.php
Kzie dat het er vaag uit ziet..
Heb je de install map wel helemaal goed geupload?
Kzie dat het er vaag uit ziet..
Heb je de install map wel helemaal goed geupload?
- superman5000
- Contacteer:
Klopt, of je bent delen vergeten te uploaden of de mappen zijn niet intact gebleven. Dit is een topic over eenzelfde soort probleem.
ja dat was het idd, thanks.
Mijn volgende probleem:
Wat is de Database Gebruikersnaam van mijn host? kan er niks van vinden.. hier ook al niet: https://secure.myvevida.com/NL/faq.asp
iemand een idee?
Mijn volgende probleem:
Wat is de Database Gebruikersnaam van mijn host? kan er niks van vinden.. hier ook al niet: https://secure.myvevida.com/NL/faq.asp
iemand een idee?
bij vevida zul je apart een db aan moeten laten maken, deze zit niet standaard in de pakketten. als je dit gedaan hebt, zul je van vevida alle gegevens krijgen die er nodig zijn.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !