SMTP probleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Alibaba

SMTP probleem

Bericht door Alibaba » 24 feb 2004, 19:21

Yo gasten, jullie zullen nu wel helemaal gestoord worden van die vragen over het verzenden van emails, maar na lang spitten heb ik nix kunnen vinden, dat mijn probleem heeft kunnen verhelpen....

Ik heb in de admin config smtp aangevinkt, email, en alle andere gegevens goed ingevuld, maar ik krijg steeds zelfde msg(bij verzenden van bulk mail):
Ran into problems sending Mail. Response: 502 unimplemented (#5.5.1)

DEBUG MODE

Line : 125
File : /www/jcraak/phpBB2/includes/smtp.php
Heb meerdere smtp servers geprobeerd maar krijg steeds weer zelfde msg..

superman5000
Contacteer:

Bericht door superman5000 » 24 feb 2004, 20:29

ik denk dat heeft te maken met dat je te veel mails wil versturen in een korte tijd dat houd jou smtp host tegen.

Podium4

Bericht door Podium4 » 24 feb 2004, 23:03

unimplemented betekend letterlijk "onuitvoerbaar" het zal dus idd iets te maken kunnen hebben met het aantal mailtjes wat je wil sturen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Alibaba

Bericht door Alibaba » 25 feb 2004, 00:07

Nou ik neem aan van niet, want dr staan maar twee gebruikers in de database

kieke
Contacteer:

Bericht door kieke » 25 feb 2004, 17:55

zet smtp uit help mss
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 feb 2004, 19:47

Als er iets fout is ligt het aan de smtp server. Als je host een smtp server heeft hoef je standaard niks in te vullen. Bij sommige moet je localhost invullen, bij weer anderen een ip adres en bij sommigen een url met ww en user. Als dat niet werkt kan je altijd de server van je isp gebruiken. Maar daar staan ook limieten op omdat je bijv. bij hetnet ook via hun verkinding moet hebben. Als hij het niet doet is het gewoon zoeken naar een die het wel doet.

Gesloten