Problemen met e-mail.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Problemen met e-mail.
Ik heb 2 problemen met de e-mail. De e-mail op zich werkt goed. Als iemand zich aanmeld krijgt hij/zij een bevestigings mailtje.
Gebruik SMTP Server voor email - Ja
SMTP Server Adres - mail.home.nl
SMTP Gebruikersnaam - "leeg"
SMTP Wachtwoord - "leeg"
Maar onderstaand 2 doen vreemd.
Deze krijg ik bij " Vertel een vriend" vanuit het forum. Deze word niet verstuurd.
Ran into problems sending Mail. Response: 501 >: "@" or "." expected after "Martijn"
DEBUG MODE
Line : 152
File : D:\MAJFValk.nl\includes\smtp.php
Ik had daar als mailadres staan Martijn@MAJFValk.nl
Warning: reset(): Passed variable is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 154
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 155
MAJFValk.nl Forum Index
Informatie
Artikel succesvol verstuurd.
De administrator zal je artikel bekijken en beslissen of het wel of niet geplaatst wordt.
Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb alle bij mij bekend fora bezocht, maar kom hier echt niet uit.
phpBB versie 2.0.6.
PHP versie 4.3.4
MySQL versie 4.0.17
draait op Windows 2003 met Microsoft-IIS/6.0
http://majfvalk.no-ip.com
Gebruik SMTP Server voor email - Ja
SMTP Server Adres - mail.home.nl
SMTP Gebruikersnaam - "leeg"
SMTP Wachtwoord - "leeg"
Maar onderstaand 2 doen vreemd.
Deze krijg ik bij " Vertel een vriend" vanuit het forum. Deze word niet verstuurd.
Ran into problems sending Mail. Response: 501 >: "@" or "." expected after "Martijn"
DEBUG MODE
Line : 152
File : D:\MAJFValk.nl\includes\smtp.php
Ik had daar als mailadres staan Martijn@MAJFValk.nl
Warning: reset(): Passed variable is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 154
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 155
MAJFValk.nl Forum Index
Informatie
De administrator zal je artikel bekijken en beslissen of het wel of niet geplaatst wordt.
Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb alle bij mij bekend fora bezocht, maar kom hier echt niet uit.
phpBB versie 2.0.6.
PHP versie 4.3.4
MySQL versie 4.0.17
draait op Windows 2003 met Microsoft-IIS/6.0
http://majfvalk.no-ip.com
- WebSiteNet
- Contacteer:
Probleem met e-mail.
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik was in de veronderstelling, omdat de mailtjes bij het aanmelden bijvoorbeeld wel werken, dat er geen smtp server nodig zou zijn.
Als ik er één zou willen installeren, welke is op mijn config dan het verstandigst?
Als ik er één zou willen installeren, welke is op mijn config dan het verstandigst?
- WebSiteNet
- Contacteer:
- superman5000
- Contacteer:
SMTP server
Okéé, ik heb de PostCast SMTP Server geinstalleerd. Dit is gedeeltelijk de oplossing.
Verstuur naar een vriend gaat goed.
De kennisbank verstuurd het bericht wel, maar blijft onderstaande melding geven. Iemand die dit eerder heeft gezien?
Warning: reset(): Passed variable is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 145
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 146
MAJFValk.nl Forum Index
Informatie
Klik hier om terug te gaan naar deKennis Bank
Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina
Verstuur naar een vriend gaat goed.
De kennisbank verstuurd het bericht wel, maar blijft onderstaande melding geven. Iemand die dit eerder heeft gezien?
Warning: reset(): Passed variable is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 145
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in D:\MAJFValk.nl\includes\emailer.php on line 146
MAJFValk.nl Forum Index
Informatie
Klik hier om terug te gaan naar deKennis Bank
Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina
- WebSiteNet
- Contacteer:
Aan
Ja hij staat nu aan. Moest even de pc herstarten. Hij draait weer.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Activatie.
Je bent geactiveerd.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Mod
Kan ik dat zo aanpassen. Hoe kan ik dit doen?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ben ff aan het zoeken gegaan (besta lastig als je in het verkeerde bestand kijkt).
OPEN includes/functions_post.php en VIND rond regel 343:
VOEG ERVOOR TOE:
OPEN includes/functions_post.php en VIND rond regel 343:
Code: Selecteer alles
$emailer->send();
$emailer->reset();
Code: Selecteer alles
$emailer->vars = array();
- WebSiteNet
- Contacteer:
Niet te geloven.
Niet te geloven. Het is OPGELOST.
Mijn dank is groot. Hij doet het nu normaal. Dank je wel.
Mijn dank is groot. Hij doet het nu normaal. Dank je wel.