email-berichten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

email-berichten
Hallo,
Misschien staat het wel ergens,maar ik kan het niet vinden.
Als er een posting gedaan is, ontvangen de mensen die dat aangevraagd hebben, per email dat bericht.
Is het ook mogelijk dit zodanig te laten doen, dat de email die aankomt aangeeft over WELK forum het gaat ?
Dit zou handig zijn om via filters va het emailprogramma de postings meteen op de goede plek terecht te laten komen.
Bij voorbaat dank! Janus
Misschien staat het wel ergens,maar ik kan het niet vinden.
Als er een posting gedaan is, ontvangen de mensen die dat aangevraagd hebben, per email dat bericht.
Is het ook mogelijk dit zodanig te laten doen, dat de email die aankomt aangeeft over WELK forum het gaat ?
Dit zou handig zijn om via filters va het emailprogramma de postings meteen op de goede plek terecht te laten komen.
Bij voorbaat dank! Janus
-
- Contacteer:
inderdaad..
Inderdaad, volgens mijn informatie ook... je bedoelt het "abboneer mij op dit onderwerp" verhaal? in dat geval staat er in de mail altijd welk topic er is bijgewerkt....
Robert
Robert
email-berichten
Hallo,
Neen, ik bedoel iets anders. Zal proberen het duidelijker te formuleren:
Op een BB staan verschillende forums. Van elk forum krijg ik per email een bericht, maar daar staat als Onderwerp: Nieuwe post.
Het zou dus erg fijn zijn, als ipv "Nieuwe post"de naam van het Forum zou komen te staan, zodat je de emails per forum kunt filteren.
Mogelijk???
Bedankt, Janus
Neen, ik bedoel iets anders. Zal proberen het duidelijker te formuleren:
Op een BB staan verschillende forums. Van elk forum krijg ik per email een bericht, maar daar staat als Onderwerp: Nieuwe post.
Het zou dus erg fijn zijn, als ipv "Nieuwe post"de naam van het Forum zou komen te staan, zodat je de emails per forum kunt filteren.
Mogelijk???
Bedankt, Janus
Op een BB staan verschillende forums??
Bedoel je verschillende repubrieken zoals algemeen of gewoon echt ANDERE forums..??
Als je dit bedoelt snap ik je wel en dat is mogelijk volgens mij..
Alleen zal je dan diep in de PHP kennis moeten gaan en dan ergens bij {taal}/email gaan kijken...Als je het eenmaal gevonden hebt moet je dit vervangen door (SITENAAM) dat weet ik wel
Ik zal het ff uitleggen voor de andere..
Als iemand bijv. Janus een topic aanmaakt en ik daar op reageer krijgt Janus een mailtje binnen vvan info@phpbb.nl met als onderwerp Nieuwe post omdat ik op hem heb gereageerd en dit wil hij veranderen..
Bedoel je verschillende repubrieken zoals algemeen of gewoon echt ANDERE forums..??
Als je dit bedoelt snap ik je wel en dat is mogelijk volgens mij..
Alleen zal je dan diep in de PHP kennis moeten gaan en dan ergens bij {taal}/email gaan kijken...Als je het eenmaal gevonden hebt moet je dit vervangen door (SITENAAM) dat weet ik wel

Ik zal het ff uitleggen voor de andere..
Als iemand bijv. Janus een topic aanmaakt en ik daar op reageer krijgt Janus een mailtje binnen vvan info@phpbb.nl met als onderwerp Nieuwe post omdat ik op hem heb gereageerd en dit wil hij veranderen..
[+] Isento at DeviantArt
Ow dan heb ik het verkeerd..
Dit is dan niet mogelijk...
Tenminste ik denk niet dat iemand hiero dit kan fixen in PHP kan het misschien aanvragen bij PHP kenners..
Dit is dan niet mogelijk...

Tenminste ik denk niet dat iemand hiero dit kan fixen in PHP kan het misschien aanvragen bij PHP kenners..

[+] Isento at DeviantArt