links andere kleur kolom
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
links andere kleur kolom
Ik wil de links die in de kolom staan (voorbeeld van dit forum: support forums en algemene forums) een andere linkkleur geven dan de andere links. Hoe pak ik dit aan.
http://www.robbieforum.nl Be there and feel welcome!
Re: links andere kleur kolom
Ik ben druk aan het zoeken geweest naar de oplossing. Ik ben er achter gekomen dat het forum (de categoriën en dergelijke) gebasseerd zijn op index_body.tpl, hier is hij te vinden:Robbieforum schreef:Ik wil de links die in de kolom staan (voorbeeld van dit forum: support forums en algemene forums) een andere linkkleur geven dan de andere links. Hoe pak ik dit aan.
Ik ben er achter gekomen dat het om dit regeltje tekst gaat in index_body.tpl
Code: Selecteer alles
<td class="row1" width="100%"><a href="{catrow.forumrow.U_VIEWFORUM}" class="forumlink">{catrow.forumrow.FORUM_NAME}</a><br />
/* Forum category titles and forum links*/
.cattitle,.forumlink{font-weight:bold; letter-spacing:1px}
/* Forum title: Text and link to the forums used in: index.php */
.forumlink { font-weight: bold; font-size: 12px; color : #006699; }
a.forumlink { text-decoration: none; color : #006699; }
a.forumlink:hover{ text-decoration: underline; color : #DD6900; }
Ik hoop dat je het nog een beetje kan volgen, ik hoop dat ik er nog achter kom, want het is een tijd geleden dat je dit gepost hebt
--Mn forum----Phpbb hulp--
Ik heb nog even er naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik een andere template heb dan dit forum. Waar ik de bron van index.php heb bekeken. Je kan in de css van subSilver de link-kleur veranderen, zoek in:
Forum title
De code hier van is:
Hier kan je de forumlink aanpassen, de actieve link en de hover link. De hoverlink is wanneer je met je muisaanwijzer over een link gaat en een andere kleur krijgt.
Ik weet niet welke template je gebruik, maar bij subSilver hoort het zo. Bij een andere template moet het ook op deze manier kunnen werken, maar dit werkt niet bij mijn template namelijk fisubsilver. Ik denk dat ik zelf de css aan ga passen wanneer ik de link anders wil.
naar:
Forum title
De code hier van is:
/* Forum title: Text and link to the forums used in: index.php */
.forumlink { font-weight: bold; font-size: 12px; color : #006699; }
a.forumlink { text-decoration: none; color : #006699; }
a.forumlink:hover{ text-decoration: underline; color : #DD6900; }
Ik weet niet welke template je gebruik, maar bij subSilver hoort het zo. Bij een andere template moet het ook op deze manier kunnen werken, maar dit werkt niet bij mijn template namelijk fisubsilver. Ik denk dat ik zelf de css aan ga passen wanneer ik de link anders wil.
--Mn forum----Phpbb hulp--