hi ik ben van plan nieuwe categorien en forums aan te maken in mijn phpbb, maar hoe kan ik de oude berichten in de nieuwe categ plaatsen?
is dat mogelijk?
nieuw categorie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Volgens mij bedoelt ze het verplaatsen van enkele topics en niet het verwijderen van bestaande forums.Erulezz schreef:Jah, dat kan.
Als je bij het oude board Verwijder doet,krijg je een schermpje te zien , waart je alle inhoud kan verplaatsen.

k@tja, onderaan elke topic zie je als admin en/of mod dit knopje
Als je meerdere topics tegelijkertijd wilt verplaatsen kan je dat het beste doen met het Moderator Control Panel, dat je bereikt door op "Je kunt dit onderdeel moderaten" te klikken.
Complete forums kan je in je Adminpanel naar een andere catagorie verplaatsen door bij "Forum Beheer > Management > Bewerk" een andere categorie te kiezen.

Ow , dat kan ookmosymuis schreef:Volgens mij bedoelt ze het verplaatsen van enkele topics en niet het verwijderen van bestaande forums.Erulezz schreef:Jah, dat kan.
Als je bij het oude board Verwijder doet,krijg je een schermpje te zien , waart je alle inhoud kan verplaatsen.
k@tja, onderaan elke topic zie je als admin en/of mod dit knopjewaar je topics mee kunt verplaatsen naar elk bestaand subforum, of deze nu in een nieuwe catagorie staan of niet.
Als je meerdere topics tegelijkertijd wilt verplaatsen kan je dat het beste doen met het Moderator Control Panel, dat je bereikt door op "Je kunt dit onderdeel moderaten" te klikken.
Complete forums kan je in je Adminpanel naar een andere catagorie verplaatsen door bij "Forum Beheer > Management > Bewerk" een andere categorie te kiezen.