nieuw categorie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
k@tja

nieuw categorie

Bericht door k@tja » 17 jan 2004, 17:56

hi ik ben van plan nieuwe categorien en forums aan te maken in mijn phpbb, maar hoe kan ik de oude berichten in de nieuwe categ plaatsen?
is dat mogelijk?

Erulezz

Bericht door Erulezz » 17 jan 2004, 18:00

Jah, dat kan.
Als je bij het oude board Verwijder doet,krijg je een schermpje te zien , waart je alle inhoud kan verplaatsen. :)

Nick V
Contacteer:

Bericht door Nick V » 17 jan 2004, 18:06

yep een ''drop-down'' menutje dan kan je het forum waar ze in moeten zo aanklikken.....

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 17 jan 2004, 18:52

Erulezz schreef:Jah, dat kan.
Als je bij het oude board Verwijder doet,krijg je een schermpje te zien , waart je alle inhoud kan verplaatsen. :)
Volgens mij bedoelt ze het verplaatsen van enkele topics en niet het verwijderen van bestaande forums. ;)

k@tja, onderaan elke topic zie je als admin en/of mod dit knopje Afbeelding waar je topics mee kunt verplaatsen naar elk bestaand subforum, of deze nu in een nieuwe catagorie staan of niet.

Als je meerdere topics tegelijkertijd wilt verplaatsen kan je dat het beste doen met het Moderator Control Panel, dat je bereikt door op "Je kunt dit onderdeel moderaten" te klikken.

Complete forums kan je in je Adminpanel naar een andere catagorie verplaatsen door bij "Forum Beheer > Management > Bewerk" een andere categorie te kiezen. :bier:

Erulezz

Bericht door Erulezz » 17 jan 2004, 19:17

mosymuis schreef:
Erulezz schreef:Jah, dat kan.
Volgens mij bedoelt ze het verplaatsen van enkele topics en niet het verwijderen van bestaande forums. ;)

k@tja, onderaan elke topic zie je als admin en/of mod dit knopje Afbeelding waar je topics mee kunt verplaatsen naar elk bestaand subforum, of deze nu in een nieuwe catagorie staan of niet.

Als je meerdere topics tegelijkertijd wilt verplaatsen kan je dat het beste doen met het Moderator Control Panel, dat je bereikt door op "Je kunt dit onderdeel moderaten" te klikken.

Complete forums kan je in je Adminpanel naar een andere catagorie verplaatsen door bij "Forum Beheer > Management > Bewerk" een andere categorie te kiezen. :bier:
Ow , dat kan ook :)

k@tja

Bericht door k@tja » 18 jan 2004, 00:07

tnx :thumb:

Gesloten