Foutieve topics

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jean-Pierre Ilmer

Foutieve topics

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 16 jan 2004, 06:18

Ik heb pas een forum geplaatst voor onze groep (Griekse dansgroep) nu is het zo sommige mensen inplaats van een nieuw bericht een nieuwe topic plaatsen. Ik heb geprobeert die te verplaatsen maar als ik op verplaatsen klik dan krijg ik een melding verplaats naar forum --! No Forums !-- terwijl ik het gewoon binnen het forum wil verplaatsen. Weet iemand raad?

Podium4

Bericht door Podium4 » 16 jan 2004, 08:42

Dat is geen standaard functie in phpBB dus heb je daar een mod voor nodig: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1189
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 16 jan 2004, 09:06

so far so good, ik heb dat bestand (modcp_merge.tpl) in mijn templates ge-upload, maar zo ver als ik kan zien gebeurd er niks nieuws in mijn admin pannel, of ik moet er naast kijken (ben ook een nieuweling op dit vlak :? ) al bedankt voor de hulp, JP.

Podium4

Bericht door Podium4 » 16 jan 2004, 09:18

Ten eerste: heb je de hele mod geinstalleerd? alle wijzigingen gemaakt? alle bestanden op de goede plek? topic_merge.tpl hoort trouwens in templates/jouwtemplate/admin/...

Ten tweede: als je de mod hebt geinstalleerd zul je denk ik niks in je admin vinden... het lijkt me waarschijnlijker dat je bij de berichten op het forum een nieuw icoontje vind...

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 16 jan 2004, 14:26

Sorry, maar ik denk dat ik alles goed gedaan heb. Ik heb twee bestanden maar ik vermoed dat het tekstbestand modcp_hack niet mee moet ge-upload worden, dus alleen het bestand modcp_merge.tpl dat heb ik tussen de andere tpl bestanden gezet in templates-fisupsilver maar ik zie geen verandering in mijn forum en als ik een bericht wil verplaatsen krijg ik nog altijd het hierboven vermelde bericht. JP. :roll:

Podium4

Bericht door Podium4 » 16 jan 2004, 14:36

ook niet helemaal links onderaan bij een onderwerp?

naast dit?:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 16 jan 2004, 14:48

Juist ja, maar die stonden er voorheen ook al. En als ik daar op verplaatsen klik, en dan een bericht wil verplaatsen dan krijg ik het hierboven beschreven bericht. Dus ik denk dat er alleen topics naar ander forums kunnen verplaatst worden, maar geen berichten naar andere topics, of heb ik het mis?

Gesloten