in plaats van verzoek om in te loggen verschijnt lege pagina

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
whishugh

in plaats van verzoek om in te loggen verschijnt lege pagina

Bericht door whishugh » 15 jan 2004, 07:46

Hallo,

Mijn forum is overgezet naar een andere plek bij een andere hosting.
De database is gedownload en gekopieerd van de lycos plek naar flexwebhosting.
Nu is er het volgende aan de hand:

- Wanneer je een topic wil bekijken en niet bent ingelogd moet normaal het venster om je aan te melden verschijnen. Dit venster opent echter niet en er verschijnt een pagina met een foutmelding dat de pagina niet te vinden is.

- De buttons direct onder de banner zijn tweetalig. Enkele in engels enkele in het nederlands waarvan er twee van taal veranderen als je ze selecteert.

adres van de page: http://www.thebear.nl/forum

Wie weet wat hier aan de hand is ? Het forum op de oude plek funktioneerde probleemloos.

Dan nog het volgende:
Ik heb in eerste instantie getracht zelf een nieuw forum op te zetten maar ik kwam niet verder dan dat ik het in classic style kreeg gezet.
De taal kreeg ik niet verandert en ook de banner kreeg ik niet geplaatst.
Het staat wel overal dat installatie makkelijk is maar dat idee heb ik dus niet. Ben wel een leek op dit gebied, dus daar zal het ook wel aan liggen.

Alvast bedankt,

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 jan 2004, 17:36

1e probleem: Ik heb geen flauw idee. zo et zien staan het domein en de scriptpath goed.

2e probleem: alle buttons verschijnen bij mij goed in het nederlands.

3e probleem: Als je probeer een nieuwe template te instaleren moet je in je profiel ook de template selecteren. Dat is ook zo met de talen. Je kan een taal/style als standaard instellen in je configuratie.

Gesloten