Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
BI2iSKBo_oK
Bericht
door BI2iSKBo_oK » 11 jan 2004, 16:45
Ik heb de files voor point system en shop mod veranderd en als ik de install heb gedaan krijg ik een error als ik terug naar de homepage wil gaan en ik heb de install.php al verwijderd weet er iemand hoe dit komt??? De error ziet er zo uit
Code: Selecteer alles
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/includes/auth.php on line 258
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/includes/auth.php:258) in /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/includes/sessions.php on line 182
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/includes/auth.php:258) in /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/includes/sessions.php on line 183
Fatal error: Call to undefined function: auth() in /data/members/free/tripod/uk/c/o/o/coolandkeepingit2/htdocs/phpBB2/index.php on line 249
-
MeDieViL
-
Contacteer:
Bericht
door MeDieViL » 11 jan 2004, 16:47
de cooland gaat kwaad zijn
volgens mij heb je ergens een spatie ofzo verkeerd...
-
Podium4
Bericht
door Podium4 » 11 jan 2004, 18:51
plaats hier eens regels 250 t/m 260 van includes/auth.php
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.