Installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Jean-Pierre Ilmer
Installatie
Ik heb een forum geïnstalleerd, op mijn website http://www.kalitsa.be/forum maar er schijnt iets verkeerd gelopen te zijn. Ik heb een test forum dat ik niet weet hoe weg te krijgen, mijn inlogprofiel wordt niet herkent en ik kan mijn profiel niet aanpassen als ik daarop klik krijg ik "kan pagina niet vinden" weet iemand raad of moet ik de installatie procedure herhalen (of kan dat wel?) 

Als je hem installeert maakt hij automtisch een test forum aan. Dit krijg je weg door je aan te melden als ADMIN. Ga naar onder en klik op 'Ga naa Administratiepaneel'.
Klik dan op 'Forum Management'.
Hier kun je forum en catogorieen bijmaken aan aanpassen (edit).
Ik heb me even aangemeld om te kijken hoe dat precies zit met dat inlog probleem. Je kan je alvast inloggen door je in te loggen en dan op vorige te klikken. Je bent dan alvast ingelogd. Ik weet nu even niet precies wat er fout is, check alles in het congigutatiescherm nog eens na met de gegevens van je host.
Klik dan op 'Forum Management'.
Hier kun je forum en catogorieen bijmaken aan aanpassen (edit).
Ik heb me even aangemeld om te kijken hoe dat precies zit met dat inlog probleem. Je kan je alvast inloggen door je in te loggen en dan op vorige te klikken. Je bent dan alvast ingelogd. Ik weet nu even niet precies wat er fout is, check alles in het congigutatiescherm nog eens na met de gegevens van je host.
- Jean-Pierre Ilmer
- Jean-Pierre Ilmer

- Jean-Pierre Ilmer
Het mag altijd 8)
Om te herinstalleren moet je de map /forum verwijderen (met inhoud) en je database legen. Kijk eerst waar je database zit voordat je iets weggooit!!!
Normaal moet je je in kunnen loggen in een soort administratiemenu van je host. Daar staat vast een link naar de database (of MySQL).
Om te herinstalleren moet je de map /forum verwijderen (met inhoud) en je database legen. Kijk eerst waar je database zit voordat je iets weggooit!!!
Normaal moet je je in kunnen loggen in een soort administratiemenu van je host. Daar staat vast een link naar de database (of MySQL).
- Jean-Pierre Ilmer
- Jean-Pierre Ilmer
Nieuwe upload

Re: Nieuwe upload
Hehe, graag gedaan. En ook een goed weekendJean-Pierre Ilmer schreef:Jongens ik heb alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, resultaat PRIMA. Ik denk wel dat alles marcheerd, ik dank jullie van harte voor de steun en support, de groetjes en een goei weekend, Jean-Pierre. :thumb:

- Jean-Pierre Ilmer
Kleur

je kan zelf ook templates downloaden voor je forum. deze kan je bijvoorbeeld vinden op http://www.phpbbhacks.com .
sommige kleuren kan je aanpassen in je templates/naamtemplate/template.css .
en je buttons kan je vinden in templates/naamtemplate/images/
sommige kleuren kan je aanpassen in je templates/naamtemplate/template.css .
en je buttons kan je vinden in templates/naamtemplate/images/
- Jean-Pierre Ilmer
- Cheeta
- Contacteer:
!
Uploaden naar de map templates!
Vervolgens ga je naar admin!
Style toevoegen en dan naar configuratie!
Standaard style
En dan de functie daar onder op ja zetten om de style voor iedereen als standaard te zetten!
mzzl 8)
Vervolgens ga je naar admin!
Style toevoegen en dan naar configuratie!
Standaard style
En dan de functie daar onder op ja zetten om de style voor iedereen als standaard te zetten!
mzzl 8)
- Jean-Pierre Ilmer
Stijl uploaden
:thumb: Nogmaals bedankt, het is gelukt. Groetjes Jean-Pierre.