Internal Server Error en Smilies

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
PAV
Contacteer:

Internal Server Error en Smilies

Bericht door PAV » 05 jan 2004, 15:26

Soms krijg ik als ik een bericht plaats, en ik op "verzenden" druk de volgende foutmelding:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webadmin-nl@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Het bericht wordt overigens wél geplaatst.

Verder: Als ik op een smilie druk gebeurt er niks (bij andere fora wordt de smilie wél gewoon geplaatst). Dan moet ik het met de hand gaan zitten typen.

Het 1e probleem is wat vervelender dan het 2e, maar ik zou wel graag voor beide een oplossing willen.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 jan 2004, 15:29

Ga naar zoeken(hier op deze site)
Voer 'Internal server error' in en vind 'alle woorden' aan en klik op zoeken. Ik krijg een stuk of 5 topics boven aan die goed zijn.

Larz

Bericht door Larz » 05 jan 2004, 15:31

Ik weet alleen antwoord op de eerste vraag. Bij Lycos gebeurt dit vaak, en aangezien het webadmin-nl@lycos-europe.com is, ga ik ervanuit dat je Lycos hebt :)

Volgens mij kun je deze "bugs" oplossen door de Lycos-Mod te installeren, die dacht ik hier op de site stond.

PAV
Contacteer:

Bericht door PAV » 05 jan 2004, 15:40

Ok, maar ik heb gemerkt dat het niet alleen de smilies zijn, maar ook de andere BBCode-buttons (B i u Quote Code List List= Img en URL).

Verder ben ik met mods niet zo ervaren en dan zou ik het dus helemaal verprutsen! Dus als iemand voor mij een kant-en-klare mod heeft die ik niet hoef aan te passen (behalve misschien aan mijn Lycos-account) dan zou dat heel fijn zijn.

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 05 jan 2004, 17:53

PAV schreef:Ok, maar ik heb gemerkt dat het niet alleen de smilies zijn, maar ook de andere BBCode-buttons (B i u Quote Code List List= Img en URL).

Verder ben ik met mods niet zo ervaren en dan zou ik het dus helemaal verprutsen! Dus als iemand voor mij een kant-en-klare mod heeft die ik niet hoef aan te passen (behalve misschien aan mijn Lycos-account) dan zou dat heel fijn zijn.
Volgens mij ben je gewoon te lui om een MOD te installeren! Download enkele MOD's die je interesseren op http://www.phpbbhacks.com en begin er zelf aan. Je kan dat zomaar niet verprutsen tenminste als je het even bekijkt hoe je dit alles moet doen.

PAV
Contacteer:

Bericht door PAV » 06 jan 2004, 19:42

Ik ben inderdaad ook te lui om een MOD te installeren, maar ik heb het ook nog nooit gedaan. Dus ik snap er gewoon helemaal niks van.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 06 jan 2004, 21:04

Ik snap niet waarom mensen een modification in hemelsnaam moeilijk kunnen vinden.

Open bla bla bla

Find bla bla bla

After add/ Before add/ Replace with bla bla bla

Close file

Het enige wat je moet weten zijn die 8 woorden engels :?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 07 jan 2004, 14:57

In de kb staat een artikel waarin het modden stap voor stap uitgelegd wordt.

PAV
Contacteer:

Bericht door PAV » 07 jan 2004, 15:03

Leipo schreef:Ik snap niet waarom mensen een modification in hemelsnaam moeilijk kunnen vinden.

Open bla bla bla

Find bla bla bla

After add/ Before add/ Replace with bla bla bla

Close file

Het enige wat je moet weten zijn die 8 woorden engels :?
Die MOD's zien er ontzettend ingewikkeld uit als je ze voor de 1e keer ziet. En zoals ik al zei: Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zal zien. Nu heb ik er nog niet echt tijd voor.

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 07 jan 2004, 15:44

Het makkelijkst is nog easymod ;) Alle nieuwe mods die uitkomen zijn compatible met deze mod en zorgt ervoor dat het geinstaleerd wordt :thumb:
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

Larz

Bericht door Larz » 07 jan 2004, 17:08

Tutorial: Hoe installeer ik een mod?

Dan moet het wel lukken, als je geen easymod wil gebruiken (omdat je bijvoorbeeld wilt leren hoe je zelf een mod moet installeren ;)).

Gesloten