Smilies probleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jumper
Contacteer:

Smilies probleem

Bericht door Jumper » 22 dec 2003, 23:47

Wanneer je normaal gesproken een antwoord plaatst op een forum, staan links van het tekstveld de smilies. Wanneer dit er meer dan 20 zijn, komt er onder deze smilies te staan: 'Meer Emoticons'. Wanneer je daar dan op klikt, opent zich een popup met daarin alle emoticons.
Omdat ik het werken met een popup niet fijn vind, heb ik de tekst onder de smilies weg gehaald, door simpelweg maar 20 smilies op het forum te zetten (wanneer het aantal <20 is, wordt de tekst automatisch verwijderd). Nu wil ik toch méér dan 20 smilies gaan gebruiken, maar dit dan zonder dat de tekst er onder komt te staan.

Samengevat: Ik wil dus meer dan 20 smilies op mijn forum, die allemaal naast het antwoord-tekst-veld komen te staan, zonder de tekst 'Meer Emoticons' eronder. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Muiter
Contacteer:

Bericht door Muiter » 23 dec 2003, 00:26

Gebruik de volgende keer eerst de zoekfunctie: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=523
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Jumper
Contacteer:

Bericht door Jumper » 23 dec 2003, 00:57

Sorry :oops: Maar bedankt voor het antwoord! :thumb:

Gesloten