ErnieZFoRuM[BETA]

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ErNiE

ErnieZFoRuM[BETA]

Bericht door ErNiE » 23 nov 2003, 11:58

De Plannen
ErnieZFoRuM.haz.dk is al een tijdje offline, maar nu wil ik weer eens opnieuw beginnen! Dus ik ga een beta versie opzetten waarin ik eerst alles test enzo voordat het op Erniez.nl (Ja je hoort het goed :) ) komt. Erniez.nl is nu nog niet eens aangevraagd (waarschijnlijk met kerst) want ik wilde eerst mijn beta online hebben zodat het eerst helemaal mooi en in orde is voordat het op Erniez.nl komt. De beta blijft daarna nog wel bestaan, want als Erniez.nl toch nog niet helemaal af blijkt te zijn, verander ik het in de beta en daarna gaat het over naar Erniez.nl. Voor zover mijn plannen, maar natuurlijk sluit ik weer af met een vraag:

De Brandende vraag
Kennen jullie een goede gratis host waar mijn Beta versie opkan? (Niet lycos natuurlijk en zonder reclame) Haz was perfect, maar http://www.haz.dk ligt er volgens mij uit... iemand suggesties??

Aeolus

Bericht door Aeolus » 23 nov 2003, 12:56

mijn suggestie is om de zoekfunctie van het forum eens te benutten :)

slotje
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Gesloten