Klok loopt achter
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Klok loopt achter
Ik zit met een probleem
Bij sommige gebruikers (meer bepaald de admin) van een forum waaraan ik deelneem loopt de tijd 6 minuten achter
Zijn posts komen dus steeds tussen de andere te staan (omdat het op tijd wordt gesorteerd)
Is er hier iets aan te doen (de host heeft nog andere forums, waar dit probleem zich niet voordoet
Bij sommige gebruikers (meer bepaald de admin) van een forum waaraan ik deelneem loopt de tijd 6 minuten achter
Zijn posts komen dus steeds tussen de andere te staan (omdat het op tijd wordt gesorteerd)
Is er hier iets aan te doen (de host heeft nog andere forums, waar dit probleem zich niet voordoet
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
we hebben het ook getest opt andere forum die ook op dezelfde server staat en daar doet het probleem zich ook voor. Maar dan vind ik het toch vreemd waarom ik dan zelf het probleem niet heb, dan moet het wel bijna aan de personen zelf liggen he?webdev schreef:Dat kan niet aan het forum liggen. Het moet dus aan de mensen liggen, dat hun klok dus verkeerd loopt. is dit op andere forums niet het geval bij die mensen?
dus nu is mijn vraag: ligt het aan de personen zelf of aan de server? als het aan de personen zelf ligt, hoe kunnen zij het dan oplossen?