Administratie paneel

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Php
Contacteer:

Administratie paneel

Bericht door Php » 27 okt 2003, 14:21

Ik probeer naar mijn admin panel te gaan maar krijg deze mededeling:

Warning: Unknown(/opt/guide/www.christen-zijn.nl/HTML/forum/admin/index.php): failed to open stream: Permission denied in Unknown on line 0

Warning: (null)(): Failed opening '/opt/guide/www.christen-zijn.nl/HTML/forum/admin/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in Unknown on line 0

Als ik dan de index.php in /Admin totale cmod toegang geef, krijg ik dit:

Warning: main(./pagestart.php): failed to open stream: Permission denied in /opt/guide/www.christen-zijn.nl/HTML/forum/admin/index.php on line 31

Fatal error: main(): Failed opening required './pagestart.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /opt/guide/www.christen-zijn.nl/HTML/forum/admin/index.php on line 31

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 27 okt 2003, 17:00

Chmodd de map admin/ eens naar 777.
'Permission denied' staat er.

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 27 okt 2003, 17:01

Heb ik al gedaan, alle permissies gegeven voor alle groepen en gebruikers.

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 27 okt 2003, 17:17

Het probleem begon toen ik de gender mod wilde installeren. Daarvoor was er niks aan de hand. Toen heb ik het weggehaald, ook de gender_tabel, maar toen kon ik er niet meer in komen (admin).

Vervolgens herstelde ik een fout in de gender mod, toen waren de registratieproblemen verholpen en werkte alles, behalve admin panel.

Toen begon ik ook de smartblue stijl te editen voor de gendermod, loade die up, en toen kon ik ineens dan weer wel, en dan weer niet in het admin panel. Vervolgens deed ik alle stijlen en kreeg ik file bot found. Bleek op 1 of andere manier de index.php te zijn verdwenen uit /admin

Weer toegevoegd, en dan krijg ik weer die onderste foutmelding, regel 31.

Geprobeerd opnieuw up te graden op advies van de server helpdesk, dan zegt hij dat er geen smilies_tabel in de database staat. Snap ik niet want de smilies werken gewoon.

Snap het effe niet meer.

Overigens, op die regel 31 van index.php staat dit:

require('./pagestart.' . $phpEx);

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 27 okt 2003, 17:32

Ik denk dat ik het. hij miste eerst index.php en nu heeft hij problemen met het includen van pagestart.php. probeer de de admin map helemaal opnieuw up te loaden.

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 27 okt 2003, 17:34

webdev schreef:Ik denk dat ik het. hij miste eerst index.php en nu heeft hij problemen met het includen van pagestart.php. probeer de de admin map helemaal opnieuw up te loaden.
Heb ik gedaan, helpt niet. Het gekke is dat na het uploaden van een volgende template (de gemodde genderhack files), hij het wel deed, maar later weer niet, na de volgende templates.

Gesloten