config bestand?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dgroen78

config bestand?

Bericht door dgroen78 » 27 okt 2003, 09:10

Ik heb het phpBB 2.0.6 Full package gedownload en uitgepakt op mijn harde schijf. Nu vind ik nog een aantal .zip files(2.0.0_to_2.0.6 etc.) moet ik deze ook uitpakken en vervolgens uploaden?
Er wordt tevens gesproken over een config.php bestand, maar waar kan ik deze vinden?

Podium4

Re: config bestand?

Bericht door Podium4 » 27 okt 2003, 09:13

dgroen78 schreef:Ik heb het phpBB 2.0.6 Full package gedownload en uitgepakt op mijn harde schijf. Nu vind ik nog een aantal .zip files(2.0.0_to_2.0.6 etc.) moet ik deze ook uitpakken en vervolgens uploaden?
Er wordt tevens gesproken over een config.php bestand, maar waar kan ik deze vinden?
Nee niet uitpakken a.u.b. !!!

Unzip gewoon alle bestanden, upload ze naar je server en voer de instructies uit die in docs/install.html staan d8 ik

Het config.php bestand staat d8 ik gewoon in de hoofdmap phpbb/...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

dgroen78

Re:

Bericht door dgroen78 » 27 okt 2003, 09:14

als ik zoek naar het config.php bestand dan vind ik niks... ook de zoekfunctie van ftp vind niks...

Podium4

Re:

Bericht door Podium4 » 27 okt 2003, 09:17

dgroen78 schreef:als ik zoek naar het config.php bestand dan vind ik niks... ook de zoekfunctie van ftp vind niks...
Opzich maakt dat ook niet uit:

Maak een nieuw kladblok bestandje en hernoem het naar config.php EN DUS NIET config.php.txt
Laat het bestandje gewoon leeg

Upload het dan naar de hoofdmap en chmod het naar 777
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Gesloten