Vreemde foutmelding!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Peerke

Vreemde foutmelding!

Bericht door Peerke » 05 okt 2003, 20:44

Op mijn forum heeft iemand zich geregistreerd met de naam: Bully's Castle. De persoon heeft een bevestigingsmail ontvangen en het account geactiveerd. Helaas kan die zich niet aanmelden en krijgt de volgende foutmelding:

--------------------------------------------------------------------------------
Tried obtaining data for a non-existent user

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near 's Castle' AND user_id <> -1' at line 3

SELECT * FROM phpbb_users WHERE username = 'Bully's Castle' AND user_id <> -1

Line : 100
--------------------------------------------------------------------------------

Vreemde is dat ik er ook niet als admin bij kan komen om deze gebruiker te verwijderen? Als ik de gebruiker opnieuw registreer zonder de 's van Bully's dan werkt alles toppie.

Enig idee hoe ik deze persoon kan verwijderen uit de gebruikerslijst?

Bedankt Peer

Aeolus

Bericht door Aeolus » 05 okt 2003, 21:06

je moet ff kijken wat het userid is en deze dan verwijderen met phpmyadmin, in de tabel phpbb_users (ik heb in het verleden hetzelfde probleem gehad, en hoe toevallig, met ook exact dezelfde user... )
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 06 okt 2003, 05:44

Of je moet via phpmyadmin de 's weg halen.

Gesloten