Verwijdering link uit Admin Panel

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Php
Contacteer:

Verwijdering link uit Admin Panel

Bericht door Php » 26 sep 2003, 01:49

Hoe verwijder je bijvoorbeeld de link "banbeheer" in Gebruikersbeheer links onderaan in het linkerframe in het admind panel? (omdat je bantron installeert)

Aeolus

Bericht door Aeolus » 26 sep 2003, 20:32

admin_user_ban.php verwijderen uit je adminmap. dat is het makkelijke van dingen verwijderen uit je adminpanel... je gaat naar je adminpanel toe, houdt je muis boven het betreffende linkje wat eruit moet, en dan kijk je in je statusbar (onderaan) naar welk document hij verwijst. die verwijder je uit de adminmap en klaar ben je.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 26 sep 2003, 22:03

I still need the page but not the link.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 27 sep 2003, 00:31

leg es uit wat je precies wil bereiken dan...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 27 sep 2003, 07:32

Ik zal je uitleggen wat ik bedoel. Ik gebruikte de batron alleen als voorbeeld, maar ik heb een userlist toegevoegd van waaruit ik op de permissie pagina kom, je krijgt dan een lijst met alle gebruikers en je kunt dan direct wijzigen of hun moderator status geven en zo. Die pagina heb ik dus nodig, maar er is nog een oude link getiteld "permissies," en die doet hetzelfde maar dan moet je de gebruiker zelf zoeken. Alleen die link hoeft dus verwijderd te worden, de verwijspagina's moet ik wel houden.

Gesloten