[Probleem] FISubsilver

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
trinitron
Contacteer:

[Probleem] FISubsilver

Bericht door trinitron » 21 nov 2002, 19:11

Ik heb de volgende problemen met FIsubsilver:

Afbeelding

Erg irritant, ik denk dat het aan de tabel instellingen komt, maar ik kan er helaas nog niet achter komen hoe dit kan. Heeft iemand hier de zelfde ervaring mee en weet het antwoord hierop geef graag advies! Het forum in kwestie is trouwens http://members.lycos.nl/jappiejingeuh . Het lijkt er f*cked up zoals je ziet :(

Graag hulp geboden :(

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 21 nov 2002, 19:20

Dat is raar. Ik heb gewoon fisubsilver geïnstalleerd en toen de plaatjes van de knoppen overgezet. Ging allemaal goed. Heb wel eens zoiets gehad. Lag er toen aan dat de knoppen de juiste grootte niet hadden waardoor die werden uitgerekt.

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 21 nov 2002, 19:27

matel schreef:Dat is raar. Ik heb gewoon fisubsilver geïnstalleerd en toen de plaatjes van de knoppen overgezet. Ging allemaal goed. Heb wel eens zoiets gehad. Lag er toen aan dat de knoppen de juiste grootte niet hadden waardoor die werden uitgerekt.
Heb het nu opnieuw geïnstalleerd en... het probleem is opgelost!! Kijk nog maar eens: http://members.lycos.nl/jappiejingeuh . Is het niet een plaatje geworden?

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 21 nov 2002, 19:48

Zeer mooi :D
Ik heb net de bevestigings e-mail verzonden naar d-creations. Ze zijn toch echt 1 van de goedkoopste en je hebt goede ondersteuning. Ik heb het forum nu nog bij Lycos staan.

Gesloten