Sinds (heel) kort heb ik een forum opgericht. Alleen zijn er problemen met inloggen. Als iemand zich inlogt dan krijg je steeds de mededeling dat de pagina niet kan worden gevonden. Ook ikzelf als beheerder heb dat, maar als ik dan met de vorige knop in de browser terug ga sta ik soms wel ingelogd. Erg vreemd dus.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en vooral ook hoe ik dit kan verhelpen? Hartelijk dank!
Inlogprobleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

log in op je administratiepaneel en zorg dat de instellingen van de cookies goed staan.
een veelgemaakte fout :
stel, je hebt een forum staan op
members.lycos.nl/branka
daarbij heb je vervolgens http://www.branka.tk aangevraagd die hiernaartoe verwijst...
in de cookieinstellingen zul je absoluut de gegevens in moeten voeren van lycos...
dus :
cookiedomein : members.lycos.nl
cookiepad : /branka/
cookienaam : phpbb2mysql
dat zijn absoluut belangrijke dingen...
een veelgemaakte fout :
stel, je hebt een forum staan op
members.lycos.nl/branka
daarbij heb je vervolgens http://www.branka.tk aangevraagd die hiernaartoe verwijst...
in de cookieinstellingen zul je absoluut de gegevens in moeten voeren van lycos...
dus :
cookiedomein : members.lycos.nl
cookiepad : /branka/
cookienaam : phpbb2mysql
dat zijn absoluut belangrijke dingen...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
- Contacteer:
zo te horen heb je je forum verplaatst naar een andere dir, klopt dat? ik kreeg die problemen namelijk ook. ga naar je phpmyadmin en open phpbb_config ( of welke prefix je ook gebruikt hebt) zorg dat je script path en coocie domain hier goed staan ingevuld! ik kreeg dit vaak via admin panel niet voorelkaar, want ja, je kan dus niet inloggen he !