na upgrade btje fout gegaan

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Onno

na upgrade btje fout gegaan

Bericht door Onno » 17 feb 2003, 23:10

hi,

tis een btje foutgegaan. Het upgrade van 2.0.3 naar 2.0.4 Ik was dus te beroerd om de manual te leze en nu zit ik in trouble. Want zo kan ik op dit moment niet meer zien wie er online zijn. (geregistreerd, verborgen, gast) en al mijn berichten blijken opeens op 1 januari 1970 te zijn geplaatst. Tevens heeft 1 categorie meer moderators dan ik had ingesteld. zijn heel wat instellingen gewijzigd.

Want wat heb ik gedaan. In de update file stonden 3 zipfiles. voor 2.0.0 to 2.0.4 t/m 2.0.3 to 2.0.4 Ik dus fijn die laatste uitgepakt en upgeload naar me huidige forum. Maja nu dus deze problemen. Wat kan ik er tegen doen. Keb nog wel al mijn berichten en gebruikers maar enkelen dingen werken dus nie. Zo kan ik trouwens ook niet meer verandere dat bepaaldemensen geen mod meer zijn. Keb nu dus wel mijn forum upgedate naar 2.0.4 zoals ut moet alleen wat ik eerst heb gedaan is dus niet slim. En ga plz nie vertelle dat ik gwn backup moet maken... opnieuw moet installere en daarna weer uploade omdat ik daar al veel gekloot mee heb gehad. dus moet naar mijn mening anders kunne.. maar hoe?

MZA
Contacteer:

Bericht door MZA » 18 feb 2003, 22:47

de instellingen van je phpBB worden in je mySQL database opgeslagen. als je het probleem wil oplossen moet je aan je mySQL database gaan sleutelen. ik zou niet weten hoe, maar ik weet wel zeker dat je probleem daar zit.
Greetz MZA
eMule/eDonkey/Overnet fan?? kom ff langs bij mijn site en deel je kennis/links of post je vragen. The MZA Project

Gesloten