Herkent iemand deze error?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
marnixo
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2008, 19:10

Herkent iemand deze error?

Bericht door marnixo » 04 nov 2008, 19:22

Kent iemand deze error?

http://img393.imageshack.us/img393/4527/sdfbm1.jpg

Ik hoor graag!
Verplaatst van Algemene Onderwerpen
- Niek

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Herkent iemand deze error?

Bericht door Jim » 04 nov 2008, 19:35

Ik heb dit ook wel eens voorbij zien komen op phpBB.nl, wellicht zijn er wat probleempjes met je server. Kan je dit eens bij je host navragen?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

marnixo
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2008, 19:10

Re: Herkent iemand deze error?

Bericht door marnixo » 04 nov 2008, 19:40

Jim schreef:Ik heb dit ook wel eens voorbij zien komen op phpBB.nl, wellicht zijn er wat probleempjes met je server. Kan je dit eens bij je host navragen?
Het is niet mijn eigen forum. Maar ik zal het zeker doorgeven. Nog meer manieren om dit op te lossen?

Thanks.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Herkent iemand deze error?

Bericht door Pascal » 05 nov 2008, 11:08

Waarschijnlijk ligt dan die site eruit en probeert je browser het bestand te downloaden, omdat een browser geen php kent. (voor php heb je een server verbinding nodig).
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Re: Herkent iemand deze error?

Bericht door Bee » 05 nov 2008, 12:05

PascalS schreef:Waarschijnlijk ligt dan die site eruit en probeert je browser het bestand te downloaden, omdat een browser geen php kent. (voor php heb je een server verbinding nodig).
Weet je uberhaubt wel hoe een server of php werkt? Dit is namelijk nogal onzin. Als de server niet werkt wordt het bestand ook niet ter download aangeboden, want dan kan de server namelijk helemaal niets doen. PHP integreert (in de meeste gevallen) als een module in de software van de webserver en wordt tijdens het aanroepen dan ook gelijk verwerkt. Als dit gebeurt is er waarschijnlijk intern iets verkeerd gegaan in de software, maar dan ligt dus niet meteen de server/site plat.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten