Probleem met mijn smilie's

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bobby
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:47

Probleem met mijn smilie's

Bericht door Bobby » 21 aug 2008, 13:54

  • Adres van je forum: http://tibbie.multiforum.nl
    Event. modificaties op je forum:?
    Wanneer ontstond het probleem?Vanochtend
    phpBB versie: 2.0.23

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ben gisteravond smilie's aan het toevoegen geweest
    Wat is het probleem?
Nu doen sommige smilie's het niet meer, in de berichten.

..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ...
Ik heb pas sinds heel kort een forum opgericht en ben gisteravond aan de gang gegaan met smilie's toe te voegen. Gisterenavond werkte alles perfect.
Nu wilde ik er vanochtend nog een paar toevoegen en daarna is er opeens vanalles fout gegaan.

Ik heb mijn eigen smilie's allemaal al een keer verwijderd en erop nieuw opgezet en ook de standaard smilie's maar niets helpt!

Als je een bericht aan het typen bent, zie je wel de smilie's staan, maar dan in het bericht is het niet meer te zien.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Probleem met mijn smilie's

Bericht door Jim » 21 aug 2008, 14:05

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

De smilieupload functie word namelijk door je forumdienst mogelijk gemaakt en daarom kunnen wij je helaas niet helpen. :(
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Bobby
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:47

Re: Probleem met mijn smilie's

Bericht door Bobby » 21 aug 2008, 14:09

Oke, bedankt voor de uitleg, ik ga verder zoeken!!!

Gesloten