gzip compressie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: gzip compressie
Deze optie in het administratiepaneel zorgt ervoor dat alle pagina's gecompresseerd worden verstuurd naar de browsers. Deze browsers pakken de gecomprimeerde informatie dan weer uit waardoor de gebruiker er uiteindelijk niets van merkt, hooguit een zeer miniem langzamer forum. Maar het kan veel schelen in dataverkeer. Ik raad het eigenlijk altijd aan.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Zoals Bee al zei word het misschien iets trager, maar je hoort er weinig van te kunnen merken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Het scheelt in dataverkeer, want sommige hosters zorgen dat je je account niet meer kan gebruiken als je te veel dataverkeer gebruikt. Dus is dit een handige optie om het verbruik te beperken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Sigh, pcexpert? Het is toch niet nodig dat JimB alles herhaalt wat ik zeg, ik heb het allemaal al gemeld 

... Maar ik modereer (nog) niet.