Kan me accounts niet aanpassen / verwijderen ( ook mbt spam

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
turbowizard

Kan me accounts niet aanpassen / verwijderen ( ook mbt spam

Bericht door turbowizard » 10 jun 2008, 09:42

• Adres van je forum: http://www.team-fct.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?sinds het online gaan van het forum
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
spam

beste mensen ,

Ik ben michel beekman en ben van de tuningclub TEAM - FCT .nl
Uiteraard hebben we ook een forum waar we heel blij mee zijn , maar ik zit met wat vragen.

Sinds dat we online zijn gegaan met het forum , hebben we last van spam / spamaccounts.
In het verleden vond ik het niet zo erg , als er een spam account was ging ik naar het beheerdersforum
voerde zijn naam in om zijn gegevens te zien , en dan kon ik zijn account verwijderen.

Hoe dan ook de laatste tijd werkt dat niet zo goed meer. Als ik een spam account probeer te verwijderen , dan geeft hij een error aan , namelijk :

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@team-fct.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

NOYB Server at http://www.team-fct.nl Port 80

Dit gebeurd ook als ik zijn gegevens probeer te veranderen ( bijvoorbeeld zijn email adres ). Hoe dan ook soms kan ik wel verwijderen en soms niet. er hadden zich vandaag 3 spams aangemeld en het is me gelukt om 2 account te verwijderen en dan krijg ik ook de melding account succesvol verwijderd , maar bij de laatste krijg ik weer errors. Dit heb ik in het verleden al vaker meegemaakt met accounts. Ik dacht omdat dat de laatste aangemelde account was dat het misschien daardoor kwam , dus heb ik een test account aangemaakt. Daarna kon ik nog steeds niet de spam account verwijderen en gaf hij nog steeds error aan. Daarna heb ik geprobeerd de test account te verwijderen en dat ging wel succesvol. Om te testen wilde ik 1 van de eerste forumgebruikers verwijderen omdat hij toch bijna niet post , maar ook dat kon niet , en dat is zeker weten geen spam of zo.

Dus nu is mijn vraag : hoe kan ik het verhelpen zodat ik altijd weer accounts kan aanpassen en nog belangrijker verwijderen ???

als dat weer in orde is ben ik al erg blij maar heeft iemand ook een programma of zoiets tegen spam ??

in ieder geval bedankt alvast

Greetz michel beekman , TEAM - FCT .nl
..
Verplaatst van 3.0 Support
- Niek

Niek
Contacteer:

Re: Kan me accounts niet aanpassen / verwijderen ( ook mbt spam

Bericht door Niek » 10 jun 2008, 15:38

Als eerste, je hebt een phpBB2 forum en geen phpBB3. Heb het topic dus verplaatst.
turbowizard schreef:The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@team-fct.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Zou je eens kunnen kijken of je in de error logs meer informatie kunt vinden.
Deze logs zijn vaak via Plesk te bekijken.

Om van die spamaccounts af te komen kun je hier eens tussen kijken:
Spambots &
Modificaties tegen spambots
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Daan

Re: Kan me accounts niet aanpassen / verwijderen ( ook mbt spam

Bericht door Daan » 18 jun 2008, 16:39

Misschien dat je deze gebruikers via deze mod: Admin Toolkit kunt verwijderen. Let op: Verwijder deze gebruikers Nooit maar dan ook echt Nooit via de database zelf! Gebruik altijd het administratiepaneel, dan wel een mod, om deze te verwijderen.

Gesloten