- Adres van je forum: http://www.team-fct.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?sinds het online gaan van het forum
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
beste mensen ,
Ik ben michel beekman en ben van de tuningclub TEAM - FCT .nl
Uiteraard hebben we ook een forum waar we heel blij mee zijn , maar ik zit met wat vragen.
Sinds dat we online zijn gegaan met het forum , hebben we last van spam / spamaccounts.
In het verleden vond ik het niet zo erg , als er een spam account was ging ik naar het beheerdersforum
voerde zijn naam in om zijn gegevens te zien , en dan kon ik zijn account verwijderen.
Hoe dan ook de laatste tijd werkt dat niet zo goed meer. Als ik een spam account probeer te verwijderen , dan geeft hij een error aan , namelijk :
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@team-fct.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
NOYB Server at http://www.team-fct.nl Port 80
Dit gebeurd ook als ik zijn gegevens probeer te veranderen ( bijvoorbeeld zijn email adres ). Hoe dan ook soms kan ik wel verwijderen en soms niet. er hadden zich vandaag 3 spams aangemeld en het is me gelukt om 2 account te verwijderen en dan krijg ik ook de melding account succesvol verwijderd , maar bij de laatste krijg ik weer errors. Dit heb ik in het verleden al vaker meegemaakt met accounts. Ik dacht omdat dat de laatste aangemelde account was dat het misschien daardoor kwam , dus heb ik een test account aangemaakt. Daarna kon ik nog steeds niet de spam account verwijderen en gaf hij nog steeds error aan. Daarna heb ik geprobeerd de test account te verwijderen en dat ging wel succesvol. Om te testen wilde ik 1 van de eerste forumgebruikers verwijderen omdat hij toch bijna niet post , maar ook dat kon niet , en dat is zeker weten geen spam of zo.
Dus nu is mijn vraag : hoe kan ik het verhelpen zodat ik altijd weer accounts kan aanpassen en nog belangrijker verwijderen ???
als dat weer in orde is ben ik al erg blij maar heeft iemand ook een programma of zoiets tegen spam ??
in ieder geval bedankt alvast
Greetz michel beekman , TEAM - FCT .nl
..
Verplaatst van 3.0 Support
- Niek