Waarom is mijn forum niet meer te bereiken??

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
KevinS

Waarom is mijn forum niet meer te bereiken??

Bericht door KevinS » 03 mei 2003, 10:46

Ik heb mijn forum even op haz.dk geplaatst maar nu kan ik er niet meer op komen.....
http://nlnet.haz.dk/forum/index.php of /portal.php kan ik niet meer op komen.
Andere forum's op haz.dk zijn wel gewoon bereikbaar....

Ik kan ook gewoon inloggen op mijn FTP account en dan zie ik gewoon al mijn forum en website bestanden staan

Naast het forum heb ik ook een chat applet en een andere website die er ook op staat deze kan ik wel gewoon bereiken.

Wat zit er nu fout??

FlorisD

Re: Waarom is mijn forum niet meer te bereiken??

Bericht door FlorisD » 03 mei 2003, 11:14

kevinos schreef:Ik heb mijn forum even op haz.dk geplaatst maar nu kan ik er niet meer op komen.....
http://nlnet.haz.dk/forum/index.php of /portal.php kan ik niet meer op komen.
Andere forum's op haz.dk zijn wel gewoon bereikbaar....

Ik kan ook gewoon inloggen op mijn FTP account en dan zie ik gewoon al mijn forum en website bestanden staan

Naast het forum heb ik ook een chat applet en een andere website die er ook op staat deze kan ik wel gewoon bereiken.

Wat zit er nu fout??
Hier is er niets aan de hand hoor. Ik kom er gewoon op. Zowel de portal als de forum index.

KevinS

Bericht door KevinS » 03 mei 2003, 12:44

Code: Selecteer alles

De pagina kan niet worden weergegeven. 
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Deze foutmelding krijg ik als ik de mijn website bezoek ^^
Ik heb het alleen met mijn eigen forum andere forum's kan ik wel gewoon bezoeken dan zal het wel aan mun computer liggen (dit is gelukkig maar een tijdelijke computer)

Spikey

Bericht door Spikey » 03 mei 2003, 14:14

Probeer je tijdelijke internet bestanden (cache) te legen en je cookies te verwijderen, misschien helpt het.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

KevinS

Bericht door KevinS » 03 mei 2003, 16:46

Spikey schreef:Probeer je tijdelijke internet bestanden (cache) te legen en je cookies te verwijderen, misschien helpt het.
Ik zit nu al weer op mijn eigen computer en heb het probleem net opgelost op de andere....
Pas na 2x wissen en opnieuw opstarten werkte de site eindelijk... :roll:

Gesloten