Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Annika
Bericht
door Annika » 03 feb 2008, 18:03
- Adres van je forum:
http://www.ratten.nl/phpbb2/index.php
Event. modificaties op je forum:
Alleen een MOD waarmee ik snel leden kan verwijderen
Wanneer ontstond het probleem?
Vandaag
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Nee
Wat is het probleem?
Een van de leden van mijn forum postte vandaag het volgende:
Sinds gisteren verschijnt er bij mij bij het openen van sommige topics een vreemd schermpje in beeld: een popup loginschermpje voor de website
http://www.sugarfree.gr :blink: Iemand enig idee wat dit is en vooral hoe ik het kwijtraak? Het gebeurt niet bij elk topic, maar is al wel een paar keer gebeurd bij de sticky 'Marktplaatsadvertenties' en daarnet bij het topic 'In wat voor kooi zitten jullie ratten gehuisvest' (toen ik een pagina terugging).
Edit: Ik kreeg de melding nog een keer en heb er een schermafbeelding van kunnen maken!

Uit de reactie blijkt dat zij niet die enige is die hier last van heeft. Ik zelf heb de pop up nig niet voorbij zien komen.
Kan iemand mij vertellen waarom dit gebeurd en hoe ik dit kan verhelpen? Het enige dat ik tot nu toe gevonden heb is dat sugarfree.gr een grieks diabetes portal zou zijn.
Thanks!
Laatst gewijzigd door
Annika op 03 feb 2008, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marian0810
-
Contacteer:
Bericht
door marian0810 » 03 feb 2008, 19:36
Dan heeft misschien iemand een plaatje proberen te posten wat gehost is op die site?
-
Annika
Bericht
door Annika » 03 feb 2008, 19:47
Daar had ik niet aan gedacht! Maar als dat zo is, waarom komt dan niet iedereen die popup tegen en komen degenen die hem zien hem op verschillende plaatsen tegen.
-
Annika
Bericht
door Annika » 03 feb 2008, 23:32
Het is opgelost. Het kwam inderdaad door de avatar van een van de leden.