Na terugplaatsen Backup doet forum het niet meer.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Na terugplaatsen Backup doet forum het niet meer.
http://www.jongeoudersforum.
Gister een mod geplaatst. Dit werkte niet hele instelling klopte niet meer. Herstel database gedaan. Dit werkte ook niet dus een backup terug geplaatst. Alle instellingen staan weer goed, maar mijn berichten zijn foetsie. Ook kan ik geen nieuw bericht plaatsen dan geeft hij een foutmelding(Error in posting
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry '558' for key 1
INSERT INTO phpbb_posts_text (post_id, post_subject, bbcode_uid, post_text) VALUES (558, 'test', 'c65124630a', 'test')
Line : 251
File : functions_post.php ). Wel geeft hij aan hoeveel berichten er zijn en hoeveel reactie's
phpBB versie: 2.0.22
Sorry ben een leek wat dit betreft is er iemand die mij zo spoedig mogelijk kan helpen. Alvast bedankt!!
roetjes Nathasja
G
..
Gister een mod geplaatst. Dit werkte niet hele instelling klopte niet meer. Herstel database gedaan. Dit werkte ook niet dus een backup terug geplaatst. Alle instellingen staan weer goed, maar mijn berichten zijn foetsie. Ook kan ik geen nieuw bericht plaatsen dan geeft hij een foutmelding(Error in posting
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry '558' for key 1
INSERT INTO phpbb_posts_text (post_id, post_subject, bbcode_uid, post_text) VALUES (558, 'test', 'c65124630a', 'test')
Line : 251
File : functions_post.php ). Wel geeft hij aan hoeveel berichten er zijn en hoeveel reactie's
phpBB versie: 2.0.22
Sorry ben een leek wat dit betreft is er iemand die mij zo spoedig mogelijk kan helpen. Alvast bedankt!!
roetjes Nathasja
G
..
Re: Na terugplaatsen Backup doet forum het niet meer.
Het beste is, indien je een backup hebt, heel je database even te legen en je backup terug te plaatsen 
edit : Doe dit wel niet via het phpBB update / backup systeem.

edit : Doe dit wel niet via het phpBB update / backup systeem.
-
- Contacteer:
Dit kan ik dan in de Mysql databae doen? Sorry ben echt een leek
-

Thanksssss
Op welke manier heb je de database back-up gemaakt, en hoe heb je deze terug gezet.
Het lijkt er namelijk op dat de autoincrement niet klopt.
Het lijkt er namelijk op dat de autoincrement niet klopt.
-
- Contacteer:
Ik heb het via de phpbb forum cp gedaan
En alles klopt weer behalve de berichten. Per dag wordt er 1 bericht weer terug gezet.
Ik probeer via de telnet een backup op te halen, want via strato worden er backups gemaakt maar als ik dit doe krijg ik steeds een foutmelding Got error: 1045: Access denied for user 'U335527'@'irexes.store' (using password: YES) when trying to connect
Ik heb ook geprobeerd met YES in te loggen maar dan krijg ik command not found.
Alsjeblieft help ons net als wat Mijn mede collega zegt onze dames staan wer te trappelen om te kletsen
Hoe kan ik dat autoincrement weer goed zetten?
Alvast bedankt
En alles klopt weer behalve de berichten. Per dag wordt er 1 bericht weer terug gezet.
Ik probeer via de telnet een backup op te halen, want via strato worden er backups gemaakt maar als ik dit doe krijg ik steeds een foutmelding Got error: 1045: Access denied for user 'U335527'@'irexes.store' (using password: YES) when trying to connect
Ik heb ook geprobeerd met YES in te loggen maar dan krijg ik command not found.
Alsjeblieft help ons net als wat Mijn mede collega zegt onze dames staan wer te trappelen om te kletsen
Hoe kan ik dat autoincrement weer goed zetten?
Alvast bedankt
Ik zou toch eerst proberen om de complete database goed terug te zetten (en maak ook voodat je dat doet een complete back-up met behulp van phpmyadmin).
De autoincrement van een tabel kan je aanpassen bij het tabblad
De autoincrement van een tabel kan je aanpassen bij het tabblad
Handelingen
in phpmyadmin.