[Verplaatst] Aanpassen Woonplaats

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kees

[Verplaatst] Aanpassen Woonplaats

Bericht door Kees » 06 apr 2003, 12:05

Hallo,

Ik heb gisteren het PHPbb board geinstalleerd en door enthousiasme zou ik een aantal zaken willen aanpassen naar behoefte van de doelgroep.

Zo zou ik het woord woonplaats willen vervangen door Filiaal. Dit zou moeten gebeuren in het gebruikers profiel als op de pagina's waar de berichten te lezen zijn (waar nu staat naam, geregistreerd op.., Berichten: XX en Woonplaats: .....).

is dit mogelijk en zo ja: kan iemand mij vertellen waar en hoe ik dit moet doen ?

Veel dank !!
Kees

Spikey

Bericht door Spikey » 06 apr 2003, 12:15

Hoewel jij warschijnlijk dacht dat je een convertor nodig had, kun je dit eenvoudig handmatig doen door alle bestanden te doorlopen in je language/lang_dutch map

Open de bestanden één voor één in een teksteditor zoals kladblok of wordpad en gebruik de zoekfunctie om te zoeken naar het woord "woonplaats" en vervang het door "filiaal" waarna je de bestanden afsluit en wijzigingen opslaat.

Daarna de gewijzigde bestanden nogmaals uploaden en hierbij de reeds aanwezige bestanden overschrijven.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Kees

Bericht door Kees » 06 apr 2003, 12:54

Thanks Spikey,

Ik ga meteen jouw methode proberen en sorry voor de dubbele post.

Groeten,
Kees

Gesloten